ville_og_fikk_til_etter_7år Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 Nå har vi prøvd å bli foreldre i ca 2 år og enda ikke blitt det. Etter mange prøver og underlivsundersøkelser så viste det seg at jeg har PCOS. Okei, tenkte jeg.. Hva skjer nå? Jeg begynte før sommerferien i fjor m å få laparaskopi, men da fikk jeg beskjed om at det hastet ikke og at jeg gjerne kunne kvitte meg m noen kg først. Så begynte jeg på pergo, men dette fungerte ikke på meg. Prøvde bare en gang... Så fikk jeg endelig snakket m Gjøvik Sykehus, og de satte meg opp på en venteliste i oktober i fjor, men hun overlegen jeg snakket m ville at jeg skulle gå ned i vekt først, før de satte meg opp på time. Men kom ihvertfall på venteliste. Så ringte jeg inn til dem rett over nyttår og da sa de fortsatt at ovelegen der hadde sagt at jeg ikke skulle bli satt opp til time før jeg hadde gått ned. Da ble jeg litt småfrustrert fordi jeg har mye vondt og vil gjerne få sjekket ut hva det kan være, både for min egen del og fordi vi gjerne vil bli foreldre. MEN, jeg ga meg ikke og fortsatte å mase en stund etterpå.. sa til dem at hvis jeg ikke fikk noe time så skulle jeg bytte sykehus, det er jo fritt sykehusvalg. Da sa de at "Jo, vent litt her så skal jeg se......". Da fikk jeg snakke m hun som setter opp operasjoner og hun sa at jeg var satt opp til time den 23.mars....... JAAAAAA. tenkte jeg da... det hjelper å mase Håper de finner ut grunn til infertilitet og får "fikset" på meg sånn at jeg en dag blir den vordende mor jeg alltid har ønsket Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8505378-jippi-endelig-skjer-det-ting-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
-EMMA- Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei! Det er jo kjempe bra at du endelig får hjelp da! Jeg synes det er dårlig gjort av dem "nekte" og hjelpe oss som er overvektige. Det er ikke noe mindre vondt eller mindre leit for oss enn det er for noen andre. Stå på! Som du selv opplever er det måten å oppnå ting på! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8505378-jippi-endelig-skjer-det-ting-her/#findComment-8508400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå