ormeynglet Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Har siden ca kl 4 i natt våknet av skikkelige sammentrekninger rundt hele, nesten som skikkelig kraftige kynnere. Ikke vondt akkurat, men ubehagelig nok til at jeg våknet. Har en hel del tynn utflod med blod i og disse sammentrekningene kommer sånn ca med 10 - 15 min mellomrom. Vet ikke helt nøyaktig. Syns det er så vanskelig å vite om dette er rier eller ikke. Når kan jeg i så fall forvente at de tar seg opp og jeg ikke er i tvil lengre? Noen tips til å finne ut om det er kynnere eller rier? Sikkert håpløst spørsmål, men noen må jeg jo spørre:)!
ormeynglet Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. mars 2007 2 dager over takk. Veeeeeldig stor forskjell..
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 har hørt at hvis de gir seg etter en varm dusj så er det kynnere, hvis ikke er det rier..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Kynnere skal gi seg ved bevegelse har jeg lest, og de er bare ubehagelige.Rier er vondt, og begynner som menssmerter ofte. Men du er over tiden, så det kan jo virke som noe er på gang...det er bare det at du vet ikke hvor lang tid alt tar. Om du ikke har ringt føden, så synes jeg du burde det og høre hva de sier..i og med at du har litt blod.
ormeynglet Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 Heisan, her er alt på det samme. Sammentrekningene kommer ca hvert 10. minutt, men er fremdeles ikke særlig vonde, men de går heller ikke over ved bevegelse. Jeg tror vel selv at noe er på gang, men ting kan vel sikkert ta litt tid ja:) Får vel bare smøre meg med tålmodighet og kanskje prøve å få slumre litt innimellom. Uff, bring it on sier jeg bare!! Takk for svar jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå