Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Når jeg er på do og tørker meg, så kjenner jeg at jeg er skikkelig hoven nedentil,innvendig liksom... Er dette vanlig? Er 32 uker på vei nå. Orker ikke tanken på samleie med gubben en gang, for føler liksom at det er så trangt der nede.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 JA! Dette kan jeg skrive under på! Er i uke 33, og har hatt det slik lenge nå. Noen ganger føles det som om alt "der nede" bare skal falle ut -om du skjønner:/// Skikkelig ekkelt, ømt og ubehagelig...
**My little Miss drama and I** Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Du er ikke alene er i uke 34.. å den siste uka har vært helt j....!!! klør og er hoven og ekkel.... er visst vanlig.. men hoff så ubehagelig...
Snurrepippen Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Jepp, er i uke 37, men jeg har vært hoven ganske lenge nå.. Føler som en av de andre sier at det skal "falle ned". Synes at det har blitt "fuktigere" og mer ømtålelig der nede også.. Litt ubehagelig, men jeg regner med at det er forberedelser til fødselen på en eller annen måte.. Og da går det vel over etter noen uker også ;-)
*ks 75* Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Føyer meg inn i rekken eg har hatt det slik i mange uker nå er i 33 nå. eg og veldig blå lilla på kjønslepper og klitoris++ eg har vært hos doktor og han mente eg har fått åreknuter i underlivet (kjempe festlig) Kjennest ut som eg går med en melon mellom beina men det skal vist gå fort over etter fødsel :)
vidas Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Det har jeg tenkt på også, at det faktisk kanskje er åreknuter! Kan kjennes sånn ut. Hva mer sa legen? Går det bort etter fødselen?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Ja, kjempehoven både utenpå og innvendig kjennes det ut som. Ikke negativt egentlig, men får mere lyst på sex:-)
*ks 75* Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Fikk egentlig ikke noe god forklaring med han annet at det ikke var uvanlig. Men liksom ikke det man snakker så mye om. Enklere og si at man har bekkenløsning liksom når man går som en gammel ku:) og folk spør hvordan det går. Men har funnet ut at trykke nedover og hovenheten blir verre til mere eg står og går, så eg er 90 % sykemeldt og tilbringer meste parten av tiden på sofaen kjempe tamt... Har og snakket litt med jormor pga at eg var litt skeptisk til og føde når en er så hoven nedentil i utgangspungtet men det skulle vist ikke være noe problemer og knutene forsvinner rett etter fødsel takk og lov for det:)
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Melder meg inn hos dere. Er i uke 34 å har merket at eg iallefall har vert hoven i 3/4 uker nå.
♥Spirevipp♥ Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Jepp! hehe fikk sjokk etter sex sist...vi måtte bare le av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå