Tjorven og Gabriel Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Er det tilfelle at de ikke stopper fødsler som starter etter uke 34? Er babyen ferdig utviklet da? Jeg har fått beskjed om å ta det rolig fremover pga kort livmorhals, så jeg skal på siste kontroll på sykehuset på mandag. Er så redd fødselen kan starte når som helst, er i uke 32+2 i dag. De på sykehuset sa at jeg måtte ta en dag om gangen, de mente fødselen var rett rundt hjørnet..
rampen_ Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 ja, etter 34+0 så stopper de ikke opp fødselen.. og det er ingen fare for babyen din om han skulle komme til nå heller, lungene er kanskje ikke helt modnet, men det kan gjøres på sykehuset så vidt jeg har forstått.. j men det lønner seg vel å ta det veeeeldig med ro nå da, tjorven83:-) la babyen være der inne så lenge som mulig...
Tjorven og Gabriel Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 Tusen takk for svar! Jeg håper han holder seg der han er en god stund til ja, men har heldigvis fått lungemodningssprøyter da. Ble innlagt på sykehus da jeg var i uke 24, så jeg har holdt ut mye lenger enn hva legene trodde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå