Gjest Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 hey jeg er så plaget m murringer i rygg og mage, og i natt eksploderte d masse utslett på meg d svir som faan , har hørt at d kan være tegn på svangerskaps forgiftning, har også eggevite i urin og masse hodepine, noen som vet hva dette kan være? flere m utslett på leggenne og en fryktelig kløe?
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Ja syntes det hørtes litt ut som sv.skapsforgiftning!D er jo litt typiske symptomer ute å går her...Men jeg er ingen doktor gitt! Ta en tlf til føden du...
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 tror ikkke det er sv.kløe,jeg fikk beskjed om at det var uten utslett.. klør som faaan selv.. men det høres ut som sv.forgiftning,syns du skal ringe legen eller føden jeg..
HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Har du svangerskapsforgiftning har du også høyt blodtrykk. Vet du om du har det? Det er mange gravide som har LITT proteiner i urinen og er plaget med hodepine uten at det er farlig. Jeg tror blodtrykket kanskje er den sterkeste indikasjonen på om det er sv.sk.forgiftning eller ikke. Blodtrykk over 140/90 er for høyt. Men ta en tlf til føden du, så er du sikker!
1976 kreps Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Jeg hadde svangerskapskløe imitt første svangerskap, det var utslett ,rødt,hovent masse små bobler.klødde noe så innmari at jeg måtte få en salve av legen for det. Når jeg klødde på det svei det å ble enda verre.Det ble ikke borte med salven men det lindret,kald klut på de utsatte stedene lindrer også.Ble ikke kvitt det før en stund etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå