Gutt nr.3 "FØDEKLAR" Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Vi venter gutt nr 3 og etter at det gikk opp for min mann at også vår førstefødte sitt navn har norrøn opprinnelse, så vil han gjerne ha et norrønt navn til tredjemann. Selv synes jeg det er vanskelig å finne et guttenavn jeg "faller for". Vi har fra før Sander og Odin, min mann ønsker nå Brage. Hva synes dere, jeg vet ikke helt om jeg vil ha to "guder" i familien - men samtidig så ser det ikke så ille ut ilag heller. Har dere noen tanker, kanskje noen gode forslag?
Mamma til Mia og Milly Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Trym eller Trygg er fine navn synes jeg=)
MissAntrop Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jeg er veldig svak for norrøne navn selv, og synes Ask er fint. Også Ravn, Torarin, Vebjørn, Sigurd, Snorre og Sivert er superfine
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Synes Snorre og Birk er fine:) Vi kommer sikkert til å kalle vår Snorre:)
Vriompeis Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Gorm! Han var Norges første konge hvis jeg ikke tar helt feil. Var gift med Tyra!
berga Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 vår første fødte heter Tord, vi ønsker også et norrønsk navn på 2. mann, men har ikke funnet noe som passer enda
En liiiten til. Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Mine heter Erlend og Vegard ,fine norrønske navn d. ) Brage er fint d å,Andre : Gaute,Magnar,Runar(tenkte vi på til nr 3.nå),Viljar..Mange å velge i her da..
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Hva med Heine? Ellers er jeg ett stor fan av Trym =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå