tæssejenta Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 Var jeg den første her i dag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja det var du kanskje:)jeg kom ikke før nå, Olivia tar seg en lur og Nathalie tar seg en dusj, så da ble det litt tid til overs, men ryddings idag så det varer ikke lenge;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 6. mars 2007 #3 Del Skrevet 6. mars 2007 Hmm... det tror jeg ja! Koselig at jeg får litt selskap her på morgenkvisten! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 6. mars 2007 #4 Del Skrevet 6. mars 2007 God morgen! Jeg staret dagen klokka fem i dag, jeg... Men hadde ikke så veldig lyst, så jeg tok med meg Karsten inn i min seng. Jeg var litt "irritert" fordi han ikke kunne sove litt lenger. Etter å ha ligget der en stund fant jeg ut at det var håpløst å få ham til å sove lenger, så da stod jeg like godt opp. Fant ut at klokka da var 0645... Så ett eller annet sted der forsvant det nesten to timer!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 6. mars 2007 Hehe.. Du var jo nesten litt sen i dag du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå