Bjørg og Audun Mathias Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 Hallo, hallo der! Må bare få ut et smil og litt latter! Har vært inne på noen av de andre stedene her "Småtroll 0- 1år" og det kan ikke være mye vi lurer på! Det er utrolig hva det blir spurt om. Godt det er et sted man kan få svar men da tenkte jeg litt på at det er ikke mye komplikasjon i våre kretser. Det vi lurer på er om vi skal ha kino eller trilling på torsdag! Ha, ha ,ha!!!! Sikkert vi som har det bekyringsfritt og godt...? Eller kanskje det er for at vi faktisk treffes i ny og ne...? Grunnen til at jeg har vært og kikket litt rundt er pga AM sine kommende tenner. Han er skikkelig irritabel, grinete, sikler, tygger på fingre i stede for å suge og syns avkjølet bitering er ganske greit. Har kjøpt sånn tanngreie til å smørre på gomene og har klart å rote den bort! Sånn er det når man skal rydde hele tiden ;-) Hvis jeg ikke finner den i løpet av dagen i dag må jeg nok bare tilbake på apoteket å få ny. Tydelig at AM plages litt. Vi snakkes! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8504816-lite-kreative/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmesmurf Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei! Tuppa sover og jeg kom meg til slutt opp. Har fått en somlevane etter at gubben var sykmeldt....Tror jeg må "vanne" vesla vår i senga... Da får jeg jo aldri stått opp, så sløvt..Våkner mell sju og åtte hver dag, men står opp en til to timer senere, sukk, det der må det bli slutt på. Jeg er og kikker inne på de sidene i blant, for moro eller hvis det er noe jeg vil finne ut av, hehehehe, men det var flest ting i starten som jeg syntes var annerledes og vanskeligere å finne ut av. Nå har jo tutta mi blitt så stor at alle og en hver av bestemødre, tanter, kusiner og kolleger faktisk har virkelig gode råd, hehehehe..... Men fortsatt er det jo enklest å spørre sin egen mamma.....eller søsters og dere, ikke minst. En eller annen av oss har også kanskje nettopp spasert ut fra helsestasjonen med et rykende ferskt og ukomplisert (?)råd, hihihi, som helsesøster vagt har antydet, hehehehe, for ingen barn er jo like.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8504816-lite-kreative/#findComment-8506371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mmn* Skrevet 6. mars 2007 #3 Del Skrevet 6. mars 2007 knis... jeg kan ikke la være å le av alle morsomme innlegg... Feberen herjer kroppen fortsatt, føler meg skikkelig elendig! Tror ikke jeg har vært så syk på åååååååååår og dag!! Føler meg skikkelig dårlig, det verste er vel kanskje halsvondten, øreverken og hodepinen...som ikke vil gå helt bort selv om jeg tar smertestillende! Hmm...rare greier... nå føler jeg meg allikvel sånn "Noenlunde" brukbar, jeg karret meg opp av senga i stad og sitter nå og sjekker litt på nettet...noe må jeg gjøre for å få tiden til å gå... Emma synes nok mamma er veldig festlig...hmm... men hun stor koser seg i sitt eget selskap da, så om jeg sitter her i fem minutter så er ikke hun lei seg for det... Selv med febernedsettende, så går den ikke ned til mer enn 38... Det er kjipt, for da føle rman seg sånn passe småsyk allikvel... men mne....får bare håpe på at det går snarlig over, dette gidder jeg nemlig ikke! Flaks at Thomas ikke dro avgårde denne uken allikvel da... han skulle egentlig reist til korea denne uken, men det ble ikke noe av.. Det var vel en mening med det sikkert!! Håper virkelig ikke Emma blir syk, for det er så ekkelt når småbabiser får feber... Blir jo så sinnsykt slappe...Krysser fingrene for at hun er godt rustet mot virus og bakterier!! Og jeg er så glad for at jeg har så snille naboer!! Hun ene kom på døren med cola til meg i stad, og ei annen ringte nettop og sa hun kunne komme og passe Emma en stund hvis jeg følte for å hvile meg. Det er virkelig flott! Kjempesnilt... Nei, nå skal jeg krype under teppet på sofaen her, og glo inn i den firkanta greia på veggen som lyser og skifter bilder... Tror det kalles en Tv... Ha en fin og FRISK dag til dere alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8504816-lite-kreative/#findComment-8511725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til en, to, tre Skrevet 9. mars 2007 #4 Del Skrevet 9. mars 2007 Hallaise folkens! Puffer denne litt opp for jeg ser at det har vært litt lite aktivitet her den siste tiden... Er alle syke????? Hvordan går det med deg Mona? Har også hatt en skikkelig forkjølelse, men Selma har holdt seg frisk; kryss i taket....! Er kjempeglad i dag for vi fikk brev om at vi fikk barnehageplass til Selma. Hun skal begynne i samme barnehage som Hannah og sannsynligvis samme avdeling også. Er så GLAD! Er spent på dere andre som har søkt og krysser fingre for at dere får positive svar. Bjørg; har vært inne å lest litt jeg også. Jeg gir innlegget "til de som skriver på dialekt" komiprisen! http://www.dinbaby.com/forum/thread/8537680 Hærligheit!! (dialekt..) Det som slår meg mest når jeg leser forskjellige innlegg er hvor nedsettende folk er og hvor store fordommer man faktisk har for den minste lille ting.... Er vel egentlig ikke så komisk, men mest trist akkurat den biten. Når skal vi slå til med et nytt treff? Eller skal vi gå på kafe en gang i neste uke? Mannen min har pappa--permisjon i 3 uker nå, så da har jeg tenkt å gjøre litt ting for meg selv... Først skal jeg få time til negle-spa som jeg fikk i morsdags-gave, så skal jeg shoppe klær og gå til tannlegen.... og til frisør.... ha-ha! Vi snakkes..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8504816-lite-kreative/#findComment-8553888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonis* Skrevet 9. mars 2007 #5 Del Skrevet 9. mars 2007 Hehe, det var da en morsom dialekt-debatt:-) Hoho! Og enig i at det virkelig er mange koko innlegg på dib-sidene. Blir skikkelig oppgitt noen ganger... Ja, gjerne nytt treff snart. Vi er med. Er ikke sjuke noen av oss. Jeg er helt frisk, jippi! Sangsmurf og jeg trimma på Kmt i dag, spreke eller? Gikk kjempebra, synes jeg, sangsmurf og veslesmurfen var kjempeflinke begge to! Hadde vært så gøy om flere ble med. Nå nærmer jo bikini-sesongen seg også, hihi! Neida. Det viktigste med å trene litt er at man får litt ekstra overskudd, det merker jeg i hvert fall!! Så utrolig bra med barnehageplass!!!!!!!!!!!!!!! Håper vi også får plass.... Venter spent på svar.... Ønsker alle en riktig god helg i samme slengen. Her blir det familiebesøk hele helga. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8504816-lite-kreative/#findComment-8555514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørg og Audun Mathias Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja, Tonis, jeg hadde jo sagt at jeg skulle komme. Og det skulle jeg også! Skoene mine har jeg lett fram for to uker siden så jeg har ingen unnskyldninger. Men da jeg så på klokka var den 1045 og på 15 min var jo ikke det mulig å komme seg dit. (Etter hva jeg kan huske er de timene tirsdag og fredag kl 11, stemmer ikke det?) Jeg fortsatte på rengjøringen min, jeg! Beklager. Skal sette påmindelse på mobilen min. Har også spekulert på når det blir treff igjen. Det er tydelig behov nå! Forslag? Hjem til noen eller på kafè? God helg folkens! Kos dere masse og utnytt den forsmaken vi har fått på våren! Snart blir det helt problemfritt å trille! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8504816-lite-kreative/#findComment-8557193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå