Gå til innhold

Oktober: Flere som er tappet for energi?

Anbefalte innlegg

Jeg er helt utpumpa jeg, legger meg 21-2130, blir ikke mye voksentid her nei, flere som føler det samme?

Trodde det skulle bli bedre med tiden, men neida.Blir så låst hjemme, orker ikke dra på besøk da jeg nesten ikke klarer å holde øynene oppe ved 21 tiden.

Noen som har noen gode råd, finnes det noen vidundermiddel:)

Fortsetter under...

uff tenker det samme jeg til tider sweet amber. men er ikke så lleher, holder ut til 23, men det gjør pokker i meg lillemor også, er kjempe flink til å sove på dagen, men vil abre lige å puppe om natten. vr flink en periode da sov hun mye, men nå er det like ille igjen.

skal hente sprinkelseng til henne denne uka, låner en. og da må vi nok bli litt tøffere. uff gruer meg

Har ikke noen vidunderkurforslag, dessverre : )

Føler også at jeg i perioder er ganske sliten, særlig når vi er mye oppe på natten. For noen uker siden var jeg klar for å legge meg rundt 20.00, det er 1 time før vesla legger seg : ), det var ikke kjekt. Jeg er blitt flinkere til å prøve å sove sammen med datteren min når hun sover på dagtid inne. Det hjelper litt. Har også blitt veldig flink til å sette pris på selv de korteste duppene... Heller litt enn ingenting.

Jeg synes også at denne årstiden er litt slitsom. Nå har det først vært kaldt, masse snø og brøytekanter osv.

Jeg venter veeeeeldig på våren i år, kanskje mer enn jeg pleier.

Håper på masse sol og varme, late dager i parken og på trilletur og masse NY ENERGI : )

Ha en god dag, Nicita73, med ønske om at du får mer og mer energi tilbake : )

Skjønner AKKURAT hva du mener! Jeg er også klar for sengen klokken 21 - hvis vi er heldige har minsten sovet i en time/halvannen da. Synes det begynner å bli stritt og ganske så kjedelig... Men prøver å tenke at nå er vi gjennom de første 5 mnd, om noen få mnd håper jeg at gullet klarer å sove litt mer sammenhengende om natten - da blir det bedre! Tro det eller ei, om en stund har vi glemt hvor slitsom denne perioden er - heldigvis! Og det går mot lysere tider... Jeg ser frem mot påskeferie, da får jeg litt mer avlastning fra pappaen (skal ha 3 uker fri), og til at jeg skal begynne å jobbe igjen om et par mnd - skal bli godt med litt tid utenfor hjemmet...!

Ta vitamintilskudd.... Med eller uten jern alt ettersom!!! Har en knallbra flytende vitaminmikstur på de fleste dagligvarebutikker (apoteket og) Husker ikke navnet nå, en med jern og en ny uten jern. Jeg brukte denne noen måneder etter fødselen og tror det hjalp. Selv om det nå er "lenge" siden fødsel så trenger kroppen vår ekstra tilskudd!!!!! Har i alle fall masse energi nå.....

Annonse

Selv om lillemann legger seg ved 1830/19 tiden så er jeg helt pumpa. Når han sovner kunne jeg egentlig tenkt å legge meg jeg også, men det blir jo bare tull. I natt var lillemann sprell våken fra klokka halv tre til klokka fire. I tillegg til hyppig pupping.Selv om pappan trår til så er jeg helt uttafor noen dager. Jeg klarer ikke sove annet enn når lillemann sover sin morgenlur.

Selv når jeg er trøtt er det deilig å ta med lillemann ut - jeg orker ikke tråkke hjemme og bli enda trøttere.

Vi har et ørlite håp om at alt skal snu nå til torsdagen. Da skal vi til manuell terapaut og løse opp noen låsninger lillemann har i nakken. Sist vi gjorde det - før jul- ble alt snudd på hodet. Lillemann sov fra vi la han frem til klokka 4 el 5, fikk pupp og sov videre til 7-8 tida. Det var tider det. Håper det samme skjer igjen....

Min trøst er at han i i allefall ikke er våken hver time slik det var for en del uker siden - da var det likef ør jeg ble sprø...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...