Gå til innhold

HVOR ER APOCALYPSE ? SP.mål om attføring HELP ME ??


Maren-mi

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg går på yrkesrettet attføring, og jobber 80%.

Jeg er nå livredd for at jeg har gjordt noe galt. Jeg har siden jeg startet i praksis (siden-04) skrevet 5 dager på meldekortet, og trodd at a-etat(NAV) har regnet ut satsen selv, i følge mine opplysninger på handlingsplanen.

Men for en mnd tid tilbake trykket jeg feil(bruker nå elektronisk meldekort) og trykkte på 4 dager i begge ukene, istedenfor 5 som jeg har pleid å gjordt. Da la jeg merke til at jeg fikk mindre utbetalt.

Jeg er livredd for å ta kontakt med a-etat, for å rette opp i dette, for hva om jeg blir beskyldt for å ha jukset og må ta fengsel i flere år og bøter ???? Leste selfølgelig et innlegg i avisa i går, om nesten det samme, så jeg har ikke sovet et sekund i natt. Og det er ikke bra når man er gravid....

ååååååååå jeg er så redd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg hadde nicket Apocalypse før, er det meg du vil ha tak i...?

 

Jeg ville nok ha gått å sakt i fra... det er bedre det at du forteller det, en at de oppdager det senere.. Ut ifra innlegget ditt så er det ikke snakk om mange dagene med feilkryss. Så jeg kan ikke tenke meg at det har så mye å si, eller at de slår så fryktelig hardt ned på det.. Sist gang jeg trykket noe feil, så skrev jeg en mail til saksbehandleren min, og hun ordnet opp i det bare noen dager etterpå... ingen problemer...

 

du får ha masse lykke til.. tror dette går bra jeg... Men du må vurdere det selv om du vil si ifra... Du kan jo kanskje skrive en mail fra en anonym mailbox til NAV og lufte problemet ditt... Da får du de rette svarene...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...