Gå til innhold

UTROLIG DAARLIG SERVICE hos SAS BRAATENS!!!

babyphat2

Anbefalte innlegg

flydde nettopp fra norge til Japan med en paa 14mo og gravid( du kan SE at jeg er gravid....)

Da jeg skulle av og paa fly og hele oppholdet paa flyene...makan til daarli service og hjelp.

Hun ene flyvertinnen"nektet" aa hjelpe...hun sa til meg at jeg burde bestillt ekstra hjelp hvis jeg trengte noe hjelp......og det var bare aa baere ned paraplytrillen fra trappen og ned til rullebanen hvor vi skulle ta bussen videre til flyplassen.

Det endte opp med at jeg stod hele tiden aa maatte sporre passasjerer om hjelp!

Og paa den lengste turen fra Kobenhavn til Tokyo, ja der var det sannelig ikke mye hjelp aa faa heller du gitt!! Og i tilegg hadde jeg en dame ved siden av meg som tydelig ikke likte barn!!! Dette er den verste turen jeg noen gang har hatt!!

Vi tilbringte mye og nesten all tid inne paa toalettet!!

Jeg har en retur bill i okt! Den kommer jeg ikke til aa bruke!!

Vil heller fly LUFTHANSA, der var de serbviceinnstillt og veeldig behjelpelige!!

Fortsetter under...

Du er IKKE alene!!!

Hadde en forferdelig tur til Norge med SAS Braathens. Fikk ikke med meg vognen inn i avgangshallen i Oslo. Datteren min var for liten til å sitte selv og for stor til BabyBjørn bæresele. På toppen av det hele ble jeg beskyldt for å være en dårlig mor som ikke kunne planlegge noe når jeg skulle ut og reise med barn!!! (og dette fra de ved gull innsjekkingen, de skulle jo være de dyktigste medarbeiderne)

Var kjempe forbannet - for å si det mildt.

På returen så ba jeg om ekstra assistanse og sa jeg var ikke i stand til å bære mitt eget barn pga skulderskade, greide da å få vognen inn i avgangshallen i Oslo (dvs den ble bare sjekket inn til Oslo, slik jeg fikk tak i den der og kunne bruke den frem til neste fly ut av Norge). Måtte sjekke inn vognen videre i Oslo, og ignorerte beskjeden om å levere vognen inn ved spesial bagasje - tok den bare med meg gjennom sikkerhetskontrollen og til gaten. Fløy LH ut av Norge, og ba om en Delivery at Gate lapp med de og fikk vognen ved gaten når vi landet - slik som det er vanlig ved Lufthansa.

SAS har den værste servicen jeg har vært ute for. Og Oslo lufthavn er den minst barnevennlige jeg har opplevd!!

Lufthansa er alltid vennlige og service innstilte. Jeg har reist mye, og det er ikke basert på en engangs opplevelse!!!

Vi skulle reise fra Stavanger til New York og de brukte 45 minutter paa aa klare aa sjekke oss inn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hun som satt i skranken bare vaste, og mumlet noe om hvor vanskelig alt var og at de skulle sjekke oss inn til Kobenhavn istedetfor. Hun som satt ved siden av i business-skranken var det sureste vesenet jeg har sett, og hun nektet plent aa hjelpe sin kollega. Hun var skikkelig sur mot de paa business som skulle sjekke inn ogsaa. Jeg var helt sjokkert. Maten paa flyet til NY smakte ogsaa utrolig vondt og filmene virket ikke. Det blir lenge til vi flyr SAS igjen, hvis vi ikke maa.

Jada, jeg fløy høygravid til Thailand. Vi skulle egentlig fly buisniss (eller hvordan det staves) var ikke ledige plasser så vi måtte fly vanlig. Spurte om jeg kunne få en flaske med vann til natten siden jeg var gravid. Fikk beskjed om at det kunne jeg ikke. De var forbeholdt de som reiste førsteklasse og hadde betalt endel for billettene sine.

Herlighet, vi snakker om en flaske vann!!!

Huff hormonel som jeg var tok jeg til tårene i stedet for å sette mannen skikkelig på plass!!!

huff og huff!!

ja det er vanskeli nok som det er aa reise med barn.og om de ikke som jobber der itilegg skal gjore seg vanskelige!!

Jeg og har reist endel og syns det er irriterende hvor mye penger en betaler for aa reise og saa i tillegg faa daarlig service!!

Lufthansa er iallefall myyyyyyyee bedre enn sas det er naa sikkert!

Hei

Jeg har ikke så mye erfaring med SAS, men da jeg på ca 30 timers flyreise fra Norge må jeg ofte via Gardermoen på vei til/fra Bergen. Gardermoen har blitt et sant lite mareritt. Her er det ingen køprioritering fordi om man reiser med små barn. Og kø er det jo ustanselig på denne flyplassen.

Jeg vil oppfordre alle som har ubehagelig erfaringer med insjekk på Gardermoen om å sende en klagemail til Avinor.no, så kan vi jo håpe de gjør noe for å bedre dagens håpløse situasjon!

Når jeg endelig kommer gjennom insjekk etc på Gardemoen og har over et døgns reise foran meg, er jeg allerede sliten....

Jeg vil for all fremtid søke å mellomlande i København og fly til ergen derfra for å unngå Gardermoen.

Machen

Annonse

SAS - og flyplassene Gardemoen og Vaernes - har den verste servicen man kan forestille seg. Jeg bor i Tyskland og reiser svaert mye med jobben, mest med Lufthansa og Singapore airlines - der gjoer de alt for deg. Jeg floy til USA 4 ganger da jeg var i 6. og 7. maaned, og ble passet paa og fikk bagasjen baaret og oppgradert sete og alt mulig.

Og paa flyplassene i Tyskland faar du stol aa sitte paa for aa ta av skoene i sikkerhetssjekken, og de slaar av automaten og har bare manuell sjekking. Paa gardemoen maa du selv finne ut hvordan du skal klare deg..

Service i Norge er overhodet temmelig daarlig. Forstaar ikke helt alle som er saa redde for aa dra til utlandet, som stort sett har bedre service, vennligere mennesker, og bedre mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...