Gå til innhold

Jeg skal på ul til fredagen...første kontroll!!


mizza med nr.2 på vei

Anbefalte innlegg

Jeg skal på UL til fredagen...Jeg er så spent. I følge BIM så har jeg startet på 9. uke nå...Tror jeg kanksje er i uke 7 eller 8 jeg da...men håper selvfølgelig på at jeg er i uke 9 og at alt er bra. Jeg både gleder og gruer meg =)

 

Men kan man høre hjertelyden når man er ca. 9 uker?? Eller hvis jeg er 7?hehe...Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

så spennende:) sitter å vurderer å bestille privat ul jeg også.. men aner ikke hva det koster, eller hvor lang ventetid det er på å få det?

 

hjertelyden skal man kunne se/høre fra uke 6 når de tar en vaginal ul.

så på fredag får du nok se et lite hjerte som slår:)

 

lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke på privat ul...Sist gang jeg var gravid måtte jeg fjerne egglederen for fosteret hadde satt seg fast i livmorveggen. Så egglederen min var blitt ødelagt. Og da inngikk jeg og han legen på sykehuset at jeg skulle bare ringe direkte dit neste gang jeg ble gravid, for jeg skulle få mye bedre oppfølging. Han sa da at mitt neste vangerskap vil bli behandlet som risiko svangerskap...så derfor får jeg tidlig ul. Men privat ul er ikke dumt det heller. Tror det koster mellom 400 - 700 kr. og jeg tror du kan få time ganske kjapt...jeg er ikke 100% sikker altså.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, jeg skal på innvendig UL neste mandag, gleder meg veldig, skal bli godt å få bekreftet hjertelyd osv...

I Oslo koster en privat innv. UL ca 1000 - 1200 kr. Jeg selv betaler 1200 kr på majorstuaklinikken.. Og de sier at etter uke 6 kan se se/høre hjertelyd og det er ikke lang ventetid...

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er virkelig privat ul så dyrt?huff...men er det med 3d bilder og sånt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...