♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Da er vi i gang med uke 10. Og vi har/har straks stukket i en uke nå... De fleste av oss er vel nå både opp-blåste og opprømte.. Men jeg håper vi alle er ved godt mot og har det bra... Ønsker for oss alle at denne uka skal gå kjempefort ! Klem fra
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 hei hei damen... er bare en kjapp tur innom før jeg løper ut dørene.. er så spent.. skal jo på ul i dag... har time 14.15... håper eggene er større enn de var forrige gang.. mange klemzer fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 Åååååå så spennende aprilmor! Oppdater så snart du kan ! Jeg håper der er mange,store og finne egg... Ikke minst,så håper jeg gullegget er der ! Klem
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 hei igjen.. da har jeg kommet hjem... noen store flotte egg var dere ikke, men maaaange var det... hadde over 15 folikler på begge sider, og de var ikke så veldig stor.. noenlunde som forrige gang, bare flere folikler... skal på ny ul på fredag... har økt opp dosen fra 125 til 175... klemzer fra
♣jolanta♣ Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Kjære deg, Vilsågjerne! Så koselig melding. Jeg har ikke vært her inne på et par dager, men har vært veldig sliten om kveldene. Nå har jeg akkurat satt siste sprøyte i denne omgang, skal på UL i morgen. Både gleder og gruer meg egentlig. Håper du også har det bra. Klem fra oppblåst og humørsyk
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2007 Hei aprilmor Da skjer det ting hos deg ! Ny dose gir sikkert bra forandring til fredag... Fredag skal jeg også på ul... Blir spennende mot denne helga gitt ! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå