Gå til innhold

Hår på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg har fått så mye hår på magen i det siste? Er det vanlig eller? Helt lyst dun.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått mye hår på magen. Legen min sa at dette var helt normalt. Håper de går bort etter fødselen :) Føler seg ikke mye sexy med hår der:)

Skrevet

Jeg har også fått mye lyst dun på magen i det siste. Har hørt at dette er helt vanlig..

Skrevet

Jeg har også fått mye hår /dun på magen. Fikk det forrige svangerskap også å det forsvant ganske fort etter fødsel. Vet ikke om dett kan ha noe sammenheng om du venter gutt eller jente. Har veldig lite hårvekst ellers på kroppen . Jeg venter gutt

Skrevet

Jeg venter jente, så der røyk den:)

Godt å vite at jeg ikke er i ferd med å forvandles til en stor myk teddybjørn,men at det er normalt å få litt hårvekst der. hehe, synes det er litt flaut siden venninner og slekt så gjerne vil ta og se på magen min..

Skrevet

Hei.

Har mye dun på magen med noen svarte hår innimellom.

Å eg har fått gutt å venter en gutt.

Skrevet

apemennske!!!!!

hehehe..neida..har fått litt ekstra pels jeg å..godt og varmt..hehehe

Skrevet

Jeg også.... pjuh... da er det ikke bare meg!!! Har blitt mobba av samboeren min lenge nå :( Og i tillegg er navlen på vei ut! Men da er det altså håp for at det blir normalt igjen :)

Skrevet

Har hår på magen enda jeg da!

4,5mnd siden jeg fødte, men det er der enda :S Snufs...

Skrevet

jada! Ser ut som en liten dunete fuglunge på magen! I tillegg er huden under blåhvit, så de små hårene ser enda mørkere ut enn de er nå... Håper at det forsvinner.

Skrevet

er egentlig litt glad for at det har kommet litt "dun" der, jeg.. for magen er så stor nå, og skinnet så tynnstrukket, at den er jo kald hele tiden.. hihi :)

Skrevet

Jeg også har fått en del ekstra hår på magen, men kom i grunn ganske tidlig i svangerskapet. Kjæresten min har mobbet meg masse med dette. Håper det forsvinner igjen etter fødslen.Jeg også venter gutt da:) Men godt og vite att det ikke bare er meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...