Gå til innhold

Dere med guttebaby...


-carina-

Anbefalte innlegg

Har gutta oppdaget tissemannen enda?

 

Jeg gruer meg så veldig til det skal skje, jeg har hørt rykter om at skifting av bæsjebleier er en temmelig hasardiøs opplevelse når de har oppdaget lillekaren... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, den er oppdaget.....men d er lenge siden...kliper og drar i den, av og til er jeg sikker på at den slites av.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du til det med skift av bleier, da??

 

Jeg mangler nemlig en tredje hånd, jeg. En holder jeg beina med, en vasker jeg med og så skulle jeg hatt den tredje hånda for å holde henda unna tissefanten frem til jeg er ferdig med å vaske!! *gruer meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emil har bestandig noe i hånden når vi vasker og steller....eks tannbørsten, liten bamse, eller esken til febermåleren.....da er han så opptatt av det at han ikke enser tissefanten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en stund siden. Han drar så mye i den at jeg frykter for at jeg ikke blir bestemor:) Sambo var helt hysterisk første gangen han så det, han forsto ikke at det ikke var vondt for han;D

 

Har utviklet en teknikk hvor jeg holder bena hans opp med ene underarmen min, mens jeg vasker med den andre hånden, går så fint så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har dratt i den et par ganger, men er heldigvis mer opptatt av stellekremene:) Fetterenn hans var helt ekstrem til å dra i tissefanten, og det var et slit å bytte bæsjebleie på han ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke Niklas her oppdaget tissemannen enda jeg, ikke sett at han har holdt på med den :) Men den dagen kommer vel, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og det m stell har jeg ikke tenkt på før du sa det..er jo nok styr som det er! Han er helt sprellemann på stellebordet for tia! Må alltid ha med et leke, men alikevel så tar vi som oftest på strømpebuksa på stua..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hånden går automatisk ned dit med en gang bleien er av så det gjelder å gi en leke først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patrick har ikke "oppdaget" den anda. Men han er å så opptatt alt av kremer og slikt som er i nærheten,så jeg håper jeg klarer å holde han opptatt med det til jeg har fått vasket han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...