tæssejenta Skrevet 5. mars 2007 #1 Del Skrevet 5. mars 2007 hatt skikkelig fråtse- kveld1 :9 Skal prøve å gå ned noen kilo, så da må alt godteri ut av hus! Spiste masse godteri i dag, og resten blir hevet. Så får vi se da, hvor lang tid det går før ho mor kjøper noe nytt.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 5. mars 2007 #2 Del Skrevet 5. mars 2007 Hi, hi... Sånn er i blant jeg og... Skal liksom bare rydde litt i godteskapet, så da ender jeg opp med å spise masse! Vi får satse på at du klarer deg uten å handle noe nytt godis, da... Jeg er sjokoman, tror ikke jeg hadde klart meg uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mars 2007 Er en sjokoman jeg også, så det spørs.. men er nødt til å prøve å gjøre noe nå.. Ser jo ut som om jeg er gravid fortsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 6. mars 2007 #4 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg pleier å skjære opp litt melon og annen frukt som jeg har i kjøleskapet jeg. Da får en også søtsmaken. Jeg er også sjokoman, rpøver å ikke ha godteri i hus unntatt i helgene - hvis ikke jeg spiser det opp, sørger samboeren min for at det forsvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå