Joolimooli Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Hørte det i dag og tenkte et spontant "jaaaaaaa!", men så gikk det en halvtime også tenkte jeg "neeeeeei...." det minnet meg plutselig om en ekkel gutt fra ungdomskolen som het Sakariasen til etternavn... Nå tenker jeg litt sånn "nnnejaaaa???" Noen som har meninger?
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jeg tror jeg synes det er fint. Blir ikke helt enig med meg selv. Har hørt to uttaler: SakArias og SakariaS. Liker det best med trykk på a'en
Vipsenmamma Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Beklager, for meg er det navnet neeeeeiiiii.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Vi har en liten gutt som heter det! Har selvfølgelig trykk på I'en? Trodde ikke det var noen annen måte? Flott valg! Synes vi!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 fint synes jeg. vi hadde Zachariah på lista vår (mannen min er engelsk), men så ble det jente.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Samme navn som sønnen til Bård Tufte Johansen! Sakarias Tufte Johansen! Så vet du det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå