Gå til innhold

Masse kynnere- uke 36, hjelp...noen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hærregud, jeg har fått så sinnsykt masse kynnere de siste dagene. Har hatt en god del kynners fra uke 18 ca, men nå synes jeg de kommer VELDIG ofte...hadde influensa hele forrige uke, og da hadde jeg veldig få kynnere..men jommen har de tatt seg opp nå....sammenheng? Flere som har mangs kynnere nå i uke 35-36?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har.. de tok seg vel opp fra uke 33 eller noe slikt. Er vel kroppen som forbreder seg på fødselen håper jeg;) Nå er jeg i uke 37 og de blir sterkere og mer regelmessige, men ingen fødsel ennda.

Skrevet

uke 37 her og har forferdelig masse kynner. tror det kommer av at magen åsså har sunket.

Skrevet

Jeg har også nettopp hatt influensa, og syns noen dager at de tok seg veldig opp og var ganske kraftige. Så har jeg hatt dager der de nesten ikke har kommet i det hele tatt, men like kraftige. Men har nok litt flere nå for tiden, ja, og kjenner de GODT, kan man si,,, er nok helt normalt...

Skrevet

Hvor ofte har du kynnere pr dag?

Skrevet

OFTE!

Kan komme mange i timen...

Skrevet

har hatt masse kynnere siden uke 24.. måtte tatt tab..for d.. hadde på d værste før jeg begynte me tab. kynnere vært minutt.. så ganske uholdbart.. sluttet i uke 35 og har enno masse kynnere men ikke så masse. men de kan henhe i lenge.. kan kjenne den ene i timesvis.. før den slipper.. varierer nå hvor mye jeg har per dag.. men er en go del..

men er helt normalt.. og den modner jo livmortappen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...