Gå til innhold

Privat UL i Tromsø?


velsignet med to

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få tatt privat UL i Tromsø, og evt hvor mye dette koster? Er så nysgjerrig jeg, vil ikke vente 8-10 uker før jeg får se lille nurket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan gå til dr.Fareth (samme bygg som Peppes pizza). Tror de heter Gyn Consult men er ikke helt sikker.

Eller du kan forsøke Gyn Tromsø. Samme bygg som Studio 7 og Lånekassen.

Du finner de i tlf katalogen. Har ikke gått selv, men ei venninne trodde det kosta 200-300 kr. Aner ikke om det stemmer.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Tror jeg skal ringe i morgen å undersøke, er veldig nysgjerrig jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm. Skjønner det godt! Var veldig nysgjerrig ii mine to forrige sv.skap. Er littt mere avslappa denne gangen.

Når har du termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 7. oktober, så er i uke 10 nå. Enn du? Er første babyen min dette ;) Var gravid i sommer også, men oppdaget da MA i uke 13. Har en mye bedre følelse denne gangen, jeg føler meg liksom mye mer gravid nå enn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

 

er i samme situasjon jeg! gravid med første og veldig nyskjerrig på om det er liv der nede,og om alt er bra.

Har også tenkt på å få en tidlig ul privat.. mener det er de to alternativene hun andre nevnte som er her i tromsø.

Kan du ikke skrive noen ord når du har ringt og forhørt deg,oktober baby? tenker jeg skal ringe å få en time selv åsså:)

spennende dette!!

har du vært på første kontroll hos lege`?

tenker jeg må bestille time til det åsså... er 9+0 uker i dag, går jo inn i min 10:) jøss..

 

Lykke til videre begge to!

tro om det er flere tromsøværeinger her inne?

 

har forresten termin 11/12 oktober:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei oktober baby:)

har du funnet ut noe ang privat UL i tromsø? spent å høre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egen termin 1 okt, men legen mener 5.10. (I følge barnimagen er jeg i uke 11!! )Så vet ikke. Har fått begge de andre barna mine før tiden... Så vi får bare se.

Trist med aborten din :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisn!

Va de nån som etterlyste tromsøfolk?

Æ e bare 5+4 (trur æ) og kunne også tenkt mæ priv ul....i forrige sv.skap va æ så seint som i uke 20...kjedeli!

 

Kor i byen e dokker fra? Gammel? Eller rettere sagt Kor gammel, hehe! E sjøl 24, tromsdaling, som har emigrert tel kroken. =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei er fra harstad, har akkurat flyttet tilbake etter 10 år i oslo.

Finnes det ul i tromsø? Har bare vært på majorstuaklinikken da jeg gikk med vesla.

 

Hadde vært greit å slippe å dra til oslo for å ta ul.

 

Er forresten 5 + 0 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...