Gå til innhold

Hvis dere vinner 10 millioner i lotto, hva da?


-carina-

Anbefalte innlegg

Hva hadde dere gjort om dere vant 10 millioner i Lotto?

 

Jeg hadde sagt opp jobben min. Skulle ikke sluttet å jobbe for godt, men hadde heller da jobbet litt freelance mer når det passet seg sånn. Og så hadde vi kjøpt oss tomt og bygget oss hus. (Et Mesterhus-hus som heter Camilla er drømmen vår!) Og så hadde vi kvittet oss med bilen og kjøpt oss to nye. Ingen kjempedyre biler, en Avensis stasjonsvogn til meg og en Volvo Crosscountry til mannen min, tenker jeg. Mannen min hadde nok kjøpt seg flatskjerm TV. Og så hadde vi tatt oss en kjekk ferie i noen uker, hadde nok spandert tur på mamma og. Resten av pengene ville vi spart, slik at vi hadde hatt råd til vaskehjelp og hjelp til vedlikehold av huset når det hadde vært behov for det... :o)

 

Lov å drømme, ikke sant? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå..da hadde jeg betalt ut all gjelda vår, kjøpt digert hus, ny bil, ny tv, ny stereo, masse klær, gitt mamma og de en velfortjent ferie, reist jorda rundt et år med ungene... Lov å drømme! Tenk at det er sånn kjendiser har det, 10mill er en dag/mnd lønn for de...sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøpt meg et hus, og vært hjemme noen ekstra år med jenten. Kanskje jobbet litt...Og fornyet garderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde vi satt bort absolutt alt arbeid i forbindelse med påbygning. Kjøpt to nye biler(har en grei en nå, men), jeg hadde nok jobbet en del, men kanskje ikke full stilling. Også hadde vi satt av litt penger til vaskehjelp og vedlikehold av huset.

 

Muligheten er jo der, så greit å være forberedt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...