Gå til innhold

Noen som vet eller har erfart dette???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei hei

Nå maser jeg fælt her, men har blødd litt idag. Nå er jeg utrolig usikker på om det har stoppet å blø eller om det blør litt enda. Har ingenting i bindet og når jeg tørker meg kommer det ingenting, men etter jeg har tisset drypper det litt blod og så stopper det igjen.. Er friskt rødt blod uten klumper, men har litt vondt i magen og ryggen så tror dere dette kan være en begynnende SA? Siden det blør og stopper litt om hverandre????

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det høres ut som du har urinveisinfeksjon, jeg er ikke lege men det høres slik ut:) jeg har ville kjøpt tranebærkapsler hos helsekosten (spør om du kan ta det under graviditeten) og gå til legen først...husk gå heller til legen en gang for mye...det er jo gratis nå uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å gjøre deg bekymret, men da jeg hadde MA blødde det litt og så stoppet det opp om hverandre. Hadde også litt vondt i ryggen og ganske vondt i magen, men bare ca 1 t med intense magesmerter. Dette kan selvfølgelig være noe annet for deg, ta kontakt med lege og hør! Håper på det beste for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legen din så slipper du å bekymre deg. Jeg blødde lit selv her om dagen + hadde stikkende smerter. Var redd... Var hos legen i går som sendte meg rett på Ullevål for ultralyd. Der fant de ut at jeg hadde lettblødende slimhinner og jeg fikk se et hjerte som banket. Det trenger altså ikke være katastrofe på gang, men alle blødninger bør sjekkes (står i boka jeg fikk hos legen..)

 

Lykke til! krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...