Gå til innhold

Har dere forandret klessmak?


Gjest

Anbefalte innlegg

Synes de fleste gensere er alt for korte etter å ha fått barn. Ellers liker jeg mer å pynte med nå, så har kjøpt meg litt flere kjeder og fine gensere. Men, det er også veldig lett å ta på meg hettegenser og hestehale nå, tida forsvinner litt fort om morgenen! Men ,har bestemt meg for IKKE å bli sånn mamma med fett hår, usminket, og rosa store joggebukser, gjerne hel dress... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi, hi... Her sitter jeg i utvaska joggedress, med digre knær og gulpeflekk på skulderen!! ;o)

Men jeg har i hvert fall dusja og fått vaska håret i dag, men har ikke rukket å style det, så det stritter litt til alle kanter etter at jeg la meg ned med vått hår i stad...

 

Jeg har aldri vært noen jåledukke, men har vel brukt å kle meg sånn nogenlunde greit. Men må si at de dagene jeg bare tusler hjemme etter at Karsten kom har det blitt lite stull og stell. Har kjøpt meg tre nye joggedresser som jeg tusler i, faktisk! :o)

 

Alle genserne mine har blitt litt for korte i livet, så jeg har vel kjøpt meg ca ti nye gensre etter at han kom. Jeg har vel også planer om å ikke være en sånn mamma med fett hår og joggedress, men jammen ikke lett å få tid til å stelle seg selv hele tiden. Usminket kommer jeg nok til å være, sminke har jeg liksom aldri fått sving på. Hender jeg tar på lipgloss om jeg er litt tørr på leppene, da! :o)

 

Snakket med mannen min om det, sa at jeg skulle shine meg selv opp når vi bare er ferdig med den verste småbarnsperioden... Så får vi se da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lys, har hvite øyenvipper og øyenbryn, så jeg må sminke meg for ikke å se ut som et gjenferd. Men, hvis jeg vet jeg bare skal være hjemme med mann og barn blir det pysjbuksa mi, usminket og en diger genser..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så lett å gå i joggeklær når en går hjemme. Så derfor er det litt godt å komme ut i jobb og måtte stæsje seg opp litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt klær og moter, men etter at Niklas ble født er det mye artigere å kle på han :) Er alltid nøye på hva han har på seg, hehe :)

 

Men liker å pynte meg litt når vi skal ut å treffe andre, men hjemme er joggebuksa go å ha :)

 

etter fødselen kjøpte jeg meg 4 nye traaaange bukser,, for å feire at magen var borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klessmaken er som før, men bli jo til at en vil ha behagelige klær hjemme. Jeg synes også gensrene har blitt kortere..hmm hvorfor det? kanskje det bare er tull for jeg er nesten litt tynnere nå enn før jeg ble gravid. Ellers så sitter jeg full av self-tan her nå, he he føler meg litt "freshere" da. Men så og si alltid hestehale (pga lugging) og har nå århundrets ettervekst som jeg måå gjøre noe med snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme klessmak som før. V-gensere er tingen. Da føler jeg meg sånn halvpynta selv hjemme. Går nesten alltid i olabukse hjemme også, ha en godbukse å gå hjemme i som er like god som kosebukser.

Nå er jo skisessongen over ser det ut for så da blir det ikke noen pulktur på meg og Jørgen, må se å komme oss på faste bæremeisturer ganske snart. Gikk ofte i skiklær til ettermiddagen etter vi hadde gått tur og spist lunsj ; ) Her trengs også en hårklipp :)::))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda samme klessmak som før...men er vel blitt litt mindre nøye med hva jeg har på meg. Har ikke like mye tid å stå å dalle foran speilet nå :o)

Hjemme går jeg som regel i joggebukse og litt behagelige klær.

Derfor er det kjempe godt å gjøre litt ekstre når man skal ta seg en tur ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...