Gå til innhold

Usikker på siste mens!?


mamma_igjen:)

Anbefalte innlegg

Jeg klarer rett og slett ikke med sikkerhet huske siste mens.. !! (Pleier å vite det sånn ca.men denne gangen har jeg liksom bare helt black out dessverre---)Skal til legen i morgen.. er jo litt kjipt å ta en sånn ca dato da...

 

Noen som vet om legen kan utifra blodprøve eller urinprøve kan fastslå hvor langt man er på vei uten siste\første mens?

 

noen andre som har opplevd dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner heller ikke min siste mens!Jeg skal til UL på sykehuset nå snart, venter på inkalling for å få vite hvor langt jeg er på vei:) Burde du også gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ul er vel i grunn det som skal til her ja...tidligere så kjente jo legen på livmora for å anslå,men dette er vel ikke beregnet som en veldig opplysende undersøkelse lenger tror jeg,da mange leger ikke var så flinke til å gjette:o)

 

det de evt kasnkje kunnet måle det på,er hcg-stigning i blodet?veit de kan måle OM det stiger og få et tall på det,men ikke om det tallet kan si dem noe om hvor langt man er på vei...var g tok ens lik prøve sjøl i dag og spurte legesekretæren på lab'en om dette,hun hadde aldri tenkt på det sa hun,men at det var godt mulig at dette var noe en lege kunne gi et svar på. hcg'et stiger jo trossalt bare frem til en tolv uker før d synker igjen,så rart om d ikke skulle være tolkbart:o)du kan jo spørre legen din:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...