Gå til innhold

Overtid sist, hva skjer denne gngen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg gikk over tiden med første mann og er så spent på hva som skjer denne gangen. Babyen står høyt og jeg har egentlig ingen kynnere eller magesmerter. Føler ingen fødsel er i vente.

Hvordan er det det med dere? kommer dere til å gå like lenge hvert svangetskap.

Kanskje noen her som har født flere enn to som har litt erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er nå gravid med mitt tredje barn. Jeg gikk 9 dager over ul-terminen første gangen. Andre gangen fødte jeg 14 dager før ul-terminen. Nå håper jeg selvsagt på at det skjer før terminen ;-) Begge gangene hadde jeg såkalt sikre terminer.

Skrevet

fødte 10 dager over termin med førstemann, men føler at denne kommer tidligere. Har 4 uker igjen og har vonde masserier (hadde ikke det med førstemann), magen har sunket og bebyen har festet seg. Vi får håpe da... =)

Skrevet

jeg fødte over tiden alle 3 gangene, håpet at i det lengste at jeg skulle slippåe å gå over men.............nå er dem ihverfall ute

Skrevet

Jeg er gravid med nr 3. Første gang fikk jeg 12 dager over termin. 2 gang fikk jeg 10 dager før. Nå har jeg 28 dager igjen å er kjempespent på om jeg får før. Sambo har tippet at jeg får en uke før termin :0)

Jeg tipper du får litt før jeg..... lenge til termin?

Skrevet

Puster litt letta ut nå når jeg har lest svarene til dere:) Jeg gikk 16 dager over sist, og får panikk ved tanken på å gå så lenge en gang til...Positivt att dere fikk litt før terminen, kanskje det er håp for meg og. Har 34 dager til terminen nå.

Skrevet

Rent generelt sett er det vel mer vanlig de som har barn fra før føder tidligere enn førstegangs.. Så det må jo bety at man får tidligere fra gang til gang. Gjennomsnittlig altså :-)

Lykke til!!

Skrevet

JEg fødte før tiden sist (2 dager), men - nå er jeg på overtid - termin i går. Det føles ikke som om noe er på gang heller, - så her er det n ok bare å belage seg på ventetid.. Tror dette er vanskeligere når man fødte før tiden første gang - da tror man liksom at det skjer igjen. Så - ikke forbered deg på å føde før tiden iallefall.....

Skrevet

Jeg gikk 19 dager over sist, er nå 5 dager over termin.

Statistisk går man over tiden med nr 2 også om man har gjordt det med nr 1...

Skal på sykehuset imorgen,..

De sa da jeg var på kontroll 1 uke før termin at om jeg gikk en uke over ville de gjøre noe, men det gjenstår jo å se..

Skrevet

Gikk fire dager over tiden sist. Nå har jeg gått 8 dager over tiden og ingen tegn på at noe er i gang. Er psykisk slitsomt! Var ikke innstilt på å gå lengre denne gangen. Trodde også jeg skulle få tidligere nå. Så mitt råd er å belage seg på ¨å gå minst like lenge med nr 2. Ellers blir du så skuffet, lei og frustrert som meg. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...