Gå til innhold

hmmm??

Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på sykehuset i dag for etterkontroll etter SA, og er fryktelig forrvirret...

Fikk beskjed om at alt var fint etter SA, men vi så en liten flekk på skjermen.

Legen syntes dette var litt rart, men han lurte litt på om det kunne være en tidlig graviditet, ellers så viste han ikke hva det kan være....

Så jeg måtte opp og ta blodprøve for og måle HCg nivået i blodet, og må til legen og ta en ny blodprøve til onsdag for og se om det har steget eller sunket.

Har forresten en del graviditetssympomer, som stikkinger i magen, hodepine, trett og sliten og litt små kvalm på morgenen i dag...

Tror at jeg er i 4. uke hvis jeg er gravid da.

Så nå sitter jeg her og er veldig forrvirret, og tør ikke helt og tenke på at jeg kanskje kan være gravid igjen...

Noen andre som har opplevd lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en SA for ett år siden, og ble gravid uten mens i mellom. Så det er mulig at du er gravid. Det vil Hcg vise. Er det lenge siden du mistet? Jeg hadde EL fire uker jeg mistet...

Skrevet

Vet ikke helt hvor lenge det er siden jeg mistet, men fikk blødning mandagen for 3 uker siden, og hadde første innvendig UL torsdagen etter, og da sa han legen at han regnet med at jeg hadde mistet for en stund siden.

Skal til fastlegen nå og ta ny blodprøve, så da får vi se om Hcg har steget eller synket.

Må innrømme at jeg er litt spent ja.

Skrevet

Hei igjen du.

Jeg var hos legen i desember og han så også noe i livmoren på UL - kunne være en tidlig grav på meg også - men jeg fikk mensen som normalt og er blitt gravid etter det igjen...

Skrevet

Okey, vi får nå bare se, får svar på fredag, så er litt spent nå gitt....

Men vil ikke glede meg for tidlig da.

Skrevet

Hei - åssen gikk det med deg?

Skrevet

Hei.

Jeg fikk svar på torsdag, og da hadde Hcg nivået sunket, så er ikke gravid desverre:)

Men får bare prøve igjen:)

Skrevet

Lykke til videre da! Skal tenke på deg!

Skrevet

Takk for det:)

Lykke til til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...