berga Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er i uke 37 og har ikke hatt en eneste kynner..... vet derfor ikke hvordan de kjennes ut en gang. Hadde ingen i mitt forige svangerskap, og da gikk vannet om kvelden, og 4.5 timer senere var gutten ute. Hadde ikke vonde rier før de to siste timene. Noen flere som har hatt det slik? Lurer litt på hvordan jeg skal kjenne at fødselen er i gang denne gangen, bor lengre unna sykehus og har en mann som er på natoøvelse i 14 dager.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Oj... Da må jeg si du er heldig!! Jeg hadde sykt mange kynnere i forrige svangerskap, før fødsel hadde jeg maserier i 6 dager og brukte likevel 12 timer på fødselen. Denne gangen er jeg ikke så plaget, men de er der noen ganger om dagen. Bare plagsomt...
berga Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Huff, ja det høres sikkelig slitsomt ut. selv har jeg bare små mensmurringer, men det gjør ikke vont. Sist snakket jeg med ei vennine 15 min før vannet gikk, og da hadde jeg det på samme viset som nå, litt murringer, men absolutt ingenting som tilsa at noe skulle skje på lenge.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Hvis du ikke hadde kynnere forrige gang, og ikke har kjent noen i dette svangerskapet, så tror jeg ikke at du skal satse på å få dem heller.. Jeg tror du får enten vannavgang eller går rett på rier fra svake mensenmurringer, det er mulig.... Lykke til,,
steinbukk81 "fødeklar" Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er i uke 35, og har heller ikke hatt noen kynnere. Har aldri vært gravid før heller, så jeg aner ikke hvordan de kjennes ut. Jeg har heller ikke (bank i bordet) hatt noen andre plager i svangerskapet så langt. Alle sier jeg er heldig, så jeg er vel det:) Er også veldig spent på hvordan selve fødselen vil starte, og hvordan jeg vil merke det...
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 er i uke 37 og har masse kynner-----helt jævlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå