Minto Skrevet 5. mars 2007 #1 Del Skrevet 5. mars 2007 Tre klare favoritter her i huset: 1. Kyllingfilet+søtpotet+tørket aprikos+brokkoli+tørket basilikum. 2. Kyllingfilet+pasta+tørket aprikos+paprika+tørket basilikum og oregano. 3. Kyllingfilet+ris+tørket aprikos+brokkoli+kardemomme. Da kan det gå ned opptil 4 ts med middag, dere!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jk76 Skrevet 5. mars 2007 #2 Del Skrevet 5. mars 2007 Godt å få noen oppskrifter!! Har så smått begynt å prøve meg på litt hemmelaget, men vanskelig å vite hva jeg skal ha i! Trenger noe som gir litt smak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minto Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mars 2007 urter er fullt lovlig til de små! både friske og tørkede. Men vær obs på at enkelte blandinger har salt i...feks pizzakrydder... Prøv kardemomme og kanel, persille, basilikum, oregano...eller ha frukt i middagen, som aprikosene jeg nevnte over, eller epler og pærer. Hva med fennikel? Kanskje det er smak for småen din? Min liker ikke potet, derfor søtpotet, ris og pasta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jk76 Skrevet 5. mars 2007 #4 Del Skrevet 5. mars 2007 Takker for tips! Skal prøve noe av det neste gang det blir hemmelaget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå