Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. mars 2007 #1 Del Skrevet 5. mars 2007 Husker dere han på jobben til gubben som har munndysleksi? Som sa at "vi må huske å likvidere (kredittsjekke) kundene våre"? I dag kom et nytt gullkorn: "den kunden er så kritikkverdig som det går ann å bli" Kredittverdig var nok riktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 5. mars 2007 #2 Del Skrevet 5. mars 2007 Har han ole brumm-syken? Sånn "det skjedde noe på veien ut"-greier... Håper de skriver det ned alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 5. mars 2007 #3 Del Skrevet 5. mars 2007 He he den var god... jeg hadde en selv her for en stund siden da jeg skadet halebenet mitt. Noen spurte hva som hadde skjedd, og jeg svarte så kjekt at "jeg har skadet meg på ronkeapegrett".(rompeakebrett skulle det være) Eline sier nemlig apegrett til akebrett, men hvor det første ordet kom fra........tja si det... kjente jeg rødmet litt da;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 5. mars 2007 #4 Del Skrevet 5. mars 2007 Har en amerikansk kollega her, hun snakker egentlig veldig godt tysk, men har noen små vakre misforståelser. Hun kalte halebeinet sitt (som hun på samme måte hadde forslått) for Scheissbein, istedenfor Steissbein som det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er ganske utrolig hva han klarer å tyte utav seg. Men det verste er jo at han er så helt utrolig uheldig også! En gang skulle han vaske kjøleskapet (et sånt stort et). Ryddet utav alt unntatt det som stod i døra. Dvs at neste gang han åpnet døra så fikk kjøleskapet overvekt sånn at det ramlet over ham og han ble liggende inni. Jeg ler meg ihjel! Men så var han på hytta i helgen. På toppen av bakken på skifjellet sprekker slalomstøvelen og siden han er så langt oppe så måtte han bli hentet av snøscooter der oppe. På vei hjem fra fjellet så treffer han et helt komplett eksosanlegg med bilen sånn at bunnpanna og diverse annet blir helt ødelagt. Så kommer han hjem og skal slappe av litt - men tror du tv'n virker? Stakkars mann *fnis* Ronkeakebrett var forresten fantastisk morsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 5. mars 2007 #6 Del Skrevet 5. mars 2007 Hahahahahahaha.... No ler eg høyt her:-) På jobb i dag ringte en av prosjektlederne våre og skule snakke med hun i resepsjonen. Siden hun ikke var der, tok jeg telefonen. Og sa "er det noe jeg kan gjøre MED deg?" Han tenkte selvfølgelig koffert med en gang. Og sa at det spørs hva samboeren hadde sagt til det.... Eg lo så eg grein, han lo også. Men herregud så flaut!! Mente selvfølgelig å si "er det noe eg kan hjelpe deg med?" eller "er det noe eg kan gjøre for deg". Så gikk det totalt i ball.... Serviceinnstilt? Jada... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå