Gå til innhold

Mulig å leie campingvogn?


-carina-

Anbefalte innlegg

Noen reiser til Bulgaria i ferien sin! Andre holder seg hjemme i Norge... ;o)

 

Vi har begynt å snakke om årets sommerferie. Skal ha endel uker og nå tenkte vi at vi skulle være hjemme i Norge i år (bortsett fra en ukes familieferie i feriehus i Danmark). Tenkte å kjøre over til Vestlandet og kjøre kysten rundt tilbake til Oslo... Så kjekt det hadde vært å kunne hatt med seg huset sitt!! Noen som vet om det går ann å leie seg campingvogn for noen uker i sommer? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe annet svar enn at "noen campingvognbutikker gjør det", ja. Mamma og pappa har vogn som er så svær at de ikke kan kjøre med den, og var på nippet til å leie en for to somre siden. Mener det var Campinggården de spurte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får google litt... :o)

Føler meg litt "oldis" nå, plutselig reiser vi på camping-ferie i stedet for å backpacke i Asia (som vi gjorde for ett år siden!)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Vi har også lyst til å ta en Norgestur til sommeren, men kanskje ikke så langt. Vi har to telt vi da - et lite og kompakt som vi kan bruke på vandretur og et større som passer fint om vi skal kjøre et stykke. Er litt usikker på om vi tar henne med i telt i år...

 

Ellers leier jo mange campingplasser ut campingvogner for natta da, tror ikke de tar så mye for natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en gjennomsnittspris på leie av hytter på campingplassene i forhold til gjennomsnittsprisen på plassering av vogn + leie av vogn. Kostet bare 3-4000 mer å ha med seg vogn. Dette er for tre ukers reise i Norge. Så det frister veldig å leie seg en vogn, på den måten kan jo Sten og jeg slappe av, lage mat, lese, spille spill etter at Karsten legger seg for kvelden. Blir litt ferie på oss også! :o)

 

Tenkte å reise over til Åndalsnes og så ta kysten sørover. Har venner og familie i Åndalsnes, Ulvik, Bergen, Stavanger , Haugesund og Grimstad... Så vi har jo endel steder vi kan overnatte på veien også, men det er tatt med i regnestykket... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min familie har alltid dratt med campingvogn på ferie, så for min del synes jeg det er en flott løsning, særlig om man har små barn. Å, så kjekt det var å kunne stoppe midt på vidda og dra fram "campingtoalettet" når det hastet veldig for en 5-åring!Naturen hadde jo dugd den også, men da tok vi likegodt en liten rast, og det var jommen godt å varme seg inne framfor å stå midt i den kalde blåsen på fjellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...