Smilje med gull i magen Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Skal liksom prøve å synge den for sønnen min, men husker bare bruddstykker... og finner den ikke i sangbøkene vi har...
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Lille bukken bruse trippet over trolle bru Nå tar jeg deg sa trollet, var så grom i hu. Nei, nei , nei ta ikke meg, jeg er tynn og liten jeg. Den som kommer etter mye mere metter. Så gå da sa trollet. Osv Siste vers: Største bukken bruse trampet over trolle bru Nå tar jeg deg sa trollet, var så grom i hu. Bare kom, jeg stanger deg, jeg er ikke redd for deg! Store bukken stanga, trollet i elva ramla. Litt hastverk her, men håper du fikk det du var ute etter:)
familien kaos- komplett Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Bukkene bruse Lille bukken bruse trippet over trollebru “nå tar jeg deg sa trollet” og var så grom i hu “Nei, a nei, ta ikke meg, jeg er tynn og liten jeg, den som kommer etter, mye mer metter” “ja så gå da…” sa trollet Mellom bukken bruse trippet over trollebru “nå tar jeg deg sa trollet” og var så grom i hu “Nei, a nei, ta ikke meg, jeg er tynn og liten jeg, den som kommer etter, mye mer metter” “ja så gå da…” sa trollet Store bukken bruse trampet over trollebru “nå tar jeg deg “ sa trollet og var så grom i hu “jeg er ikke redd av meg, bare kom, jeg stanger deg” Pang og pang det skramlet, store trollet ramlet. Store bukken bruse stanget trollet ned i vann, Og så gikk bukkene bruse glad til Setersvang. Nå er denne visa slutt, bukkene drar ofte ut, Danser over brua, opp til seterstua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå