*tybber* Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Gå på www.celinejentami.piczo.com Så på "lillebroren min"! Ho var å tok bilder i dag! Ble såå fine da!
*tybber* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Ja, ikke sant? *stolt tante* hihihihi
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Ååååååå Nå ble jeg hvertfall babysyk... Fy deg tanta til Celine...=oD hehehe
*tybber* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 *hihi* Han er jo bare sååå søt lille gutten til tante! ;o)
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 hehe...Ja han var jo helt skjønn da...Måtte vise sambo den...haha...Ble veldig målløs...hahahaha Håper det ikke gjør noe da...=o)
*tybber* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 *hihi* Det gjør ikke noe vettu! Helt sprøtt å se han sånn altså! =P
tuppa prøvd lenge Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 de var kjempe fine!:)og celine er bare så skjønn!!
*tybber* Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2007 Takk for det! Ganske stolt tante jeg altså, det må jeg si! ;o)
tuppa prøvd lenge Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 ja det skjønner jeg veldig godt:)jeg blir tante til høsten og gleder meg veldig til det!:)er jo litt sjalu også da for jeg har også lyst på stor mage, kjenne spark og kjøpe mammaklær!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Ja, hun er ei nydeli lita tulle! Og lillebroren da... gjesper og greier! Saa herlig aa se!!! *snufs*.... babyfeberen min stiger igjen...
*tybber* Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. mars 2007 Hønemor: Ja jeg er en smule misunnelig jeg også! Men koser meg med magen til søstra mi jeg! *hihi* Snakker med lillebror, kjenner på sparkene hele tiden osv! Innimellom ser det LITT slitsomt ut også, så vet ikke om jeg er 100% klar for det jeg! *haha* Er liksom glad jeg har den flate magen min også! =P BarniHodet: Ja, var helt sprøtt å se! Gjesper, og legger seg godt til rette osv! Ho er jo bare 26 uker på vei liksom! Tenk at han ligger FERDIG inni der! =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå