Gå til innhold

First Price, Euroshopper og lignende bleier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har til nå brukt Lidl bleiene og vært kjempefornøyd med de. De er helt supre!

Når vi nå gikk opp en størrelse så opplever jeg at passformen ikke lenger passer snuppa, kjempekjedelig siden de er de eneste som holder stumpen tørr natten igjennom. :o(

Da må jo mor ut og finne andre bleier siden pampers gir sår stump og libero bleiene lekker og legger igjen geleklumper på stumpen hele tiden, skikkelig ekkelt!

Er det noen som har testet ut First Price og Euroshopper bleiene og kan dele erfaringene med disse til oss?

På forhånd takk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

euroshopper har funka meget bra her, tørr som bare det=)

Skrevet

coop bleiene fungerer bra på vår lille datter om natten..

Skrevet

Vi har brukt First Price og Euroshopper ein del når vi har vore på tur + av og til om natta (brukar tøy til vanleg). Synest begge desse bleiene er heilt greie (men First Price har sånt søtt froskemotiv ;-p). Då vi prøvde Coop derimot, vart småen gjennomvåt etter eit par timar. Dei kjøper vi ikkje igjen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi bruker bare tøy. Men når vi skal ut å reise med fly og slikt kjøper vi first price bleier. Er urtolig fornøyd. men tror jeg skal kjøre på lidel og prøve de denne gangen :)

Min søster har brukt first price bleier på sin datter i over 1år nå. Hun er værtfall fornøyd.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker bare First Price-bleier til sønnen min på 18 mnd. Er kjempefornøyd! Nå har de kommet som trusebleier også. Brukte Libero til han var ett omtrent, men han var våt gjennom nesten hver natt. Det blir han ytterst sjelden med First Price. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...