Blind Gudinne Skrevet 5. mars 2007 #1 Del Skrevet 5. mars 2007 Andreas er en liten skravletapp.... selv om det mste er ganske så uforståelig =D Men det vi har fått med oss, og også betydningen av er: Bap-bap =Pip-pip(fugl) bovvov = hund Ba = bamsen Nin = Kanin Ls = lys Æsj Bæsj Hei Jaaa (alltid veldig entusiastisk, etterfulgt av klapping. Er så artig å høre på!) Dæ = Der , den, det... Og selvfølgelig mamma og pappa =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tasah Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 Mye skravling her også, og som hos dere, ordene er ikke alltid like lett å forstå. Mamma Pappa Nane = Tante (påvirket av mine 3 søstre som til stadighet maste tante tante tante til hun til slutt sa det...) Ps = pus Æsj Æta = bæsj Kaka = kråke (hehe... kråke liksom...) Pi-pi = pip-pip (fugl) Nini = kanin Buuu = bue (ku) dada = reie (huske) Namnam til alt som er mat Da = der Heia Ping = pling (når microen har varma ferdig flaska med melk som er kveldskos sier den pling) Brrr = bil Det var det jeg kom på, ble ganske mye det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 8. mars 2007 #3 Del Skrevet 8. mars 2007 Masse skravilng, men lite forståelig, men er her noe av det han sier: Se dær da Dær e lys Der er ut Hei du Æsj Øø (Mø) Hade Husker ikke om det er mere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musefisa Skrevet 9. mars 2007 #4 Del Skrevet 9. mars 2007 Min gutt sier bare masse uforståelig, men han er en skravlepapegøye uten like:) han sier dada-pappa mammmammama- mamma der, også peker han!! men han er flink til å klappe, vinke når noen drar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goytil Skrevet 10. mars 2007 #5 Del Skrevet 10. mars 2007 jeg er ny men slenger meg på ova - olav som er veslebroren hadet hei der hæææææ mamnma pappa brrr- alt med hjul i grunn bæ- sau kan hende det er mer men ikke som jeg husker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 11. mars 2007 #6 Del Skrevet 11. mars 2007 mamma pappa vov bæ pus hei hæ maou = mjau mo`a = mø`a (ku) bote = borte titt = tittehei dæ`l = der tate = tante okka = onkel gakka = jakka gåkka = dokka gokka = traktor ditta = sitte bomm bomm = bil boom = ole brumm bante = barne tv ban = banan bal = ball duss = dusj ba = bade tiss = tisse mag = mage ma = mat mokk = smokk bosji = brødskive dikke = drikke tyss = tørst goo = sko yss = lys hys = hysj og mye mye mer..... ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
winneboo Skrevet 17. mars 2007 #7 Del Skrevet 17. mars 2007 Jenta mi sier : Mamma Pappa Onke\onka= onkel Paus= pus vov vov og vovva gakk gakk= ender body baby nei se der oi seks= kjeks kake namme hei hadet bye bye au æsj Ja det var det sier ikke så mange setninger da, enste er vel "se der mamma" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
winneboo Skrevet 17. mars 2007 #8 Del Skrevet 17. mars 2007 Kom noen fler når jeg leste de andre innlegga..hehe kokke= klokke hæ bang bang offf titt titt bøøø usss usss= dusje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majo Skrevet 18. mars 2007 #9 Del Skrevet 18. mars 2007 Gullet skravler og snakker mykje urforståelig. men kan ein del ord også. mamma pappa tata=tante vob-vob=voff pusi aou=mjau pip-pip titt-titt ønn-ønn=bil,brum brum pappa ønn-ønn=pappa sin bil(trur eg) hei hade E sikkert fleire men kjem ikkje på dei no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 29. mars 2007 #10 Del Skrevet 29. mars 2007 jenta vår har begynnt å skravle noe voldsomt i det siste...her er det jeg kommer på: mamma pappa takktakk pippe= fugl jys= lys se der sitte der kake brue=drue pæje=pære vogna senga peppe= teppe kose NEI ÆSJ bæsj tiss beie=bleie voffe=hund pus hade kacha=kaffe ku åhgurt=youghurt spise mere kjæchs=kjeks ball leke lese tejne=tegne huske kappe=klappe........ ja, det var vel det meste...så fikk jeg bakoversveis her om dagen da hu satte seg på gulvet med ballen og sa til meg: mamma sitte gøyve!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå