Gå til innhold

Hvilken Ikea-madrass av disse er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe hvit Hensvik sprinkelseng til knøttet. Den er 112x55 cm. Noen tips til hvilken madrass en bør velge? Jeg har ikke satt meg inn i dette. Bør det være madrass OG overmadrass? Eneste jeg har hørt er at det er bra at madrassen er fast.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var på ikea igår jeg.. kjøpte samme sengen som du har tenkt på ( den er så fiiin) :)

vi kjøpte ikke overmadrass. fatta ikke helt vitsen.. men hvis det viser seg at den blir for hard, så kjøper vi bare overmadrassen etterhvert :)

Skrevet

Tror det skal veldig mye til før det blir for hardt for en baby. Bedre enn om det blir for mykt, liksom.. Bare tenk på vogna, ungen bor jo nste oppi der, og de er ganske harde. Så det er nok ikke noe problem :-)

Skrevet

Det som er praktisk med overmadrass er om det kommer gulp/oppkast urin og slike ting i senga er det lettvint å vaske overmadrassen enn å begynne å vaske en vanlig madarss.

En overmadrass koster jo ikke så mye så jeg anbefaler det i tilegg.

Skrevet

Vi kjøpte fjærmadrass og 2 overmadrasser til sprinkelsenga til Storebror. Overmadrassen kan vaskes i maskin på 60 grader. Praktisk ved små uhell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...