Gå til innhold

La meg sjokkere dere!!!


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Det hender jeg går på do mens jenta mi ligger på gulvet og griner.

 

Jeg tar henne ikke opp av senga før hun sutrer på morgenen, selv om jeg hørte første lyd fra henne for 20 min siden.

 

Jeg har latt henne ligge alene og sove i bilen en gang mens jeg var to minutter inne i banken.

 

Jeg lar henne av og til få smokker som har havnet på et skittent gulv, bare for å dempe lyden.

 

Jeg gidder av og til ikke å ta på henne sokkene inne når hun drar de av seg hvert femte minutt.

 

Det hender jeg flyr ut med søpla eller henter posten mens hun ligger og leiker på leikematta si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke en smule sjokkert engang jeg...

 

Kan føye til i denne rekken: Jeg ammet ikke lenger enn 5,5 mnd og skriver under på resten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal man gjøre da?

ha de i bæresele dagen lang? :P hehe

skriver under på den jeg også ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel signere på en del av disse jeg og... Har ikke latt Karsten sove ute i bilen enda, men det er fordi mannen har bilen på jobb, så jeg må gå/kollektivt hver gang jeg skal noe sted. Men hadde nok gjort det samme om det hadde vært en problemstilling. Og så slipper jeg problemet med sokker, fordi jeg bruker alltid strømpebukse på gutten... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsetter faktisk å smøre matpakker mens Nora gråter. Og jeg lar henne sikkert gråte lenge om natten før jeg tar henne opp til måltid - men har ennå ikke tatt tiden, er for trøtt! Jeg har faktisk gått på do før jeg ga henne mat:-) Må man så må man...

Hun har sittet i bilen når jeg har levert Hedda i barnehagen... Og det hender at smokkene har litt rusk på seg...

 

Og det hender jeg snur ryggen til henne flere ganger når hun ligger på gulvet, og faktisk går til et annet rom, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal heldigvis mer til før jeg føler meg som en dårlig mor! Jeg klemte fingrene hennes på morgenen i dag, mellom høystolen og bordet - DA følte jeg meg som dårlig mor da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør akkurat det samme jeg. Ser ikke noe galt i det heller...

Hvorfor skulle det være så galt å la han sove i bilen noen minutter? Han sover jo like godt om jeg å sitter der eller om jeg er på butikken ett par minutter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer på denne jeg og - det var mange dårlige mødre her:) men tross alt får vi mange herlige smil fra de små gullene hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...