Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Har vært på sykehuset i dag for etterkontroll etter SA, og er fryktelig forrvirret... Fikk beskjed om at alt var fint etter SA, men vi så en liten flekk på skjermen. Legen syntes dette var litt rart, men han lurte litt på om det kunne være en tidlig graviditet, ellers så viste han ikke hva det kan være.... Så jeg måtte opp og ta blodprøve for og måle HCg nivået i blodet, og må til legen og ta en ny blodprøve til onsdag for og se om det har steget eller sunket. Har forresten en del graviditetssympomer, som stikkinger i magen, hodepine, trett og sliten og litt små kvalm på morgenen i dag... Tror at jeg er i 4. uke hvis jeg er gravid da. Så nå sitter jeg her og er veldig forrvirret, og tør ikke helt og tenke på at jeg kanskje kan være gravid igjen... Noen andre som har opplevd lignende??
kokosyklus Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Når hadde du SA? Er det lenge siden? I så fall, HÆ?? he he, tvilinger eller? Hvis du er gravid må jeg si bra jobba:) Litt av noen svømmere! Blir spennende å følge med!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Fikk beskjed om at jeg hadde hatt SA den 15.02, og begynte og bø den 12.02, men da sa gynekologen jeg hadde da at det hadde skjedd lenge før den tid, og uten at jeg hadde merket det..... Kan nokmaldri tenke meg at det har vært tvillinger for det som vi så på skjermen i dag var veldig veldig lite, så er ikke rart jeg er forrvirred her jeg sitter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå