Gå til innhold

Planlagt keisersnitt

Anbefalte innlegg

Har termin 7 mai, men skal ta ks. Mine to første barn ble også forløst ved ks. Det første var ikke planlagt, men det andre var det.

Var til ultralyd i dag og fikk datoen 26. april. Det vil si at det er kun 7,5 uker igjen til jeg blir trebarnsmor. Nesten uvirkelig.

Vi har ei jente på to år og venter jente nå også, så jeg skal snart finne frem klærne etter ho forrige og vaske dem så alt er klart.

Gleder og gruer meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8499401-planlagt-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det får`n si. Ser du er fra Husnes. Vi var der noen dager på ferie i sommer. Vi har båt og lå noen døgn nede ved gjestehavna i august. Beste plassen vi var innom faktisk. Selv er jeg fra en nabokommune til Molde i Møre og romsdal. Vi var på båtferie i over tre uker med sol hver eneste dag. Blir vel mange år til neste gang vi er så heldig.

Litt moro å tenke på at det er stor sannsynlighet for at jeg ble gravid da vi var i Husnes.. Hahaha!

I motsetning til gutten min var dattera mi sent ute med å lære seg å gå.

Hun tok de første stegene på plena nede ved havna i Husnes 1 år og 5 mnd gammel.

Skal sjå eg var der på havna då:) Vi pleier å gå bort der på sommeren og bade, enkelt med stranda når den er så nærme parkeringsplassen. har vore der om sommeren siden dattera vår var liten. Ho gjekk forresten ikkje før ho var 16 mnd:) Så det blir kanskje ein liten husnesing på dåke då he he. Hadde vore koselig om dåke tok turen igjen , i år blir det ikkje store ferien på oss, ein tur på hytta og kanskje til bø i sommaland,håper på fint vær så me kan ta turen på i båthavna og bade og kose oss

Annonse

Blir ikke reist så langt med oss heller i år. Liker ikke det med en nyfødt. Blir nok bare småturer her i hjemtraktene.

Neste år blir det nok en lengre tur. Utrolig mange fine steder å besøke for oss båtfolk på veg nedover. Har vært mange ganger i Bergen og omegn. Røyksundskanalen var vi for 2,5 år sia. Er nok ikke siste gangen vi har vært i Husnes heller. Vi trivdes der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...