Anette25 Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Venter fortsatt på brev fra st.olav. Det ble sendt søknad i starten av uke sju. Frustrert.
Jehn Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Hei. Forstår at du er frustrert, men det tar nok litt tid. Det går jo ann å ta en telefon å høre når du eventuelt kan forvente svar.
Jehn Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Leste du innlegget til "ønsker oss barn". Der hadde legen glemt å sende inn søknad..... Jeg vill ha ringt å i hvert fall og fått bekreftelse på at de har mottatt brev.. Lykke til
Anette25 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 ja les det å da vart oss enda meir bekymra.
snoopy80underi magen:):):) Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 ålesund sykehus som har sendt vrev ditt DA?
MizzD Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Som du leste i mitt innlegg, lønner det seg å ta en telefon å høre om de har mottatt papirene dine. Som jeg skrev, så "glemte" de å sende mine papirer. Jeg har vært på Fredrikstad sykehus, det var de som ikke hadde sendt inn papirene. Jeg skal ringe tilbake til Fredrikstad i dag for å høre om de nå har sendt papirene. Jeg ble utrolig skuffet, for man vil jo så gjerne komme igang, og da er det ekstra surt når de driter seg ut på den måten. Jeg kommer til å passe godt på fremover nå. Ta en telefon å hør, de er veldig hyggelige der! Lykke til.
Anette25 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2007 er det visse ringe tider på st.olav eller?
MizzD Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 http://www.stolav.no/StOlav/Virksomhet/Behandling/Kvinneklinikken/Enheter/Gynekologi/Enheter/Fertilitetsseksjonen/ Gå inn på denne linken. Her er alle åningstider og telefonnr. Jeg krysser fingrene for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå