Gå til innhold

lille fiol !!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lille fiol

hei du det var en hyggelig overaskelse og en fin annledning for meg til à takke deg for mange fine opplysninger for oss i aarhus. ja vi er lykkelige og fòler at alt gàr bra. om det blir en eller to spiller ingen rolle for meg. er snart i uke 7 og tiden bare flyr.

jeg har kun hatt karsten til scanning fòr egglosnings spròyta, ellers sà har jeg hatt sten. hadde ogsà hanne under uttaket, som var ganske heavy oppkast etc... men fikk ut 10 fine egg og vi fikk satt tilbake ett 4 delt og ett 5 delt egg. de er utrolig proffe og jeg liker alle sammen like godt, de er utrolige fine mennesker. jeg har hatt mest forhold til jeanette som ogsà satte akupunktur pà meg fòr og etter.

og ikke minst de varme lykke ònskningene jeg fikk fra legen etter en fin hcg pà 491 pà dag 14 var bare helt utrolig. stedet er bra lillemor og du vet like godt som meg at du er i de beste hender. er sikker pà at du vil lykkes, der har du jo ogsà fàtt en positiv test en gang sà da kan du vel fà det en gang til eller hva :-)

stayinaarhus var ogsà fint, vi fikk ikke leilighet... sà delte bad og kjòkken noe som var litt skittent..... men vi likte oss godt og rommet var stort og lyst. vi kjòpte buss kort pà turistkontoret og suste inn til byen hver dag.

fikk ogsà tak i babyklister og det er fòrste gang jeg bruker det og det tror jeg gjorde susen. jeg ga, og gjòr det fortsatt, meg selv fotmasasje med fokus pà livmor og det tror jeg ogsà er bra. kjòpte meg en bok hvor de forklarte alt veeeldig bra, anbefales ! ... og sà kutta jeg fullstendig ut katte inkl. kofeinfri kaffe flere màneder fòr forsòket.

lykke lykke til til deg, nàr er du i gang igjen ¿¿ klem lykkelige

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8499027-lille-fiol/#findComment-8509411
Del på andre sider

Hei.. koselig å høre fra deg... jo har mensen nå men venter en syklus til.. så er vi igang.. så slutten av april så er vi igang med 3 og siste forsøk i danmark..

Ønsker deg alt godt videre og jeg krysser det jeg kan for at dere lykkes hele veien frem til spiren kommer!!!

STOR KLEM FRA MEG..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8499027-lille-fiol/#findComment-8531023
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...