Gå til innhold

Hvilke sv.uker til sv. kontroll 3.Trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ULP jeg har mistet oversikten over hvilke sv.uker man skal til svangerskapskontroll som førstegangs gravid og lurer på om noen vil opplyse meg?

Har ikke peiling fra uke 32.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den kommunen jeg bor er det slik:

Uke 32: Jordmor eller lege

Uke 36: Jordmor

Uke 38: Lege

Uke 40: Jordmor

Uke 41: Overtidskontroll

Skrevet

har ikke noen spesiel uke jeg går til legen. det er ca 3,5 uker siden sist jeg var hos legen. skal dit på fredag og då er jeg fullgåtte 34 uker... regner med at jeg kommer til å gå annenhver uke nå som det nærmer seg termin...så fremt det ikke er noe vi må sjekke mer på

Skrevet

Legen min sa jeg skal til kontroll hver 2. uke fra uke 30 til uke 34- Etter det skal jeg til kontroll en gang pr uke. Men jeg har skjønnt at jeg har hatt flere kontroller enn mange andre her inne. Uten at det har vært spesielle ting/komplikasjoner

Skrevet

Er det bare jeg som har så lite da? hadde en nå 26 februar- jordmor.. neste 26 mars lege så 10 april -jordmor... ja så føder jeg forhåpentligvis .. siste er ikke før 24 april- etter termin.. er dette lite eller?!

Skrevet

32 - 36 - 38 - 40 - deretter 1 gang per uke...

Om man går til lege eller jm er opp til den enkelte. Dersom man har jm, kan man gå bare dit om man vil, eller bare til lege. Noen har jo ikke jm dessverre, og går da til lege hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...