Pøh! Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 ULP jeg har mistet oversikten over hvilke sv.uker man skal til svangerskapskontroll som førstegangs gravid og lurer på om noen vil opplyse meg? Har ikke peiling fra uke 32.
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 I den kommunen jeg bor er det slik: Uke 32: Jordmor eller lege Uke 36: Jordmor Uke 38: Lege Uke 40: Jordmor Uke 41: Overtidskontroll
kokko Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 har ikke noen spesiel uke jeg går til legen. det er ca 3,5 uker siden sist jeg var hos legen. skal dit på fredag og då er jeg fullgåtte 34 uker... regner med at jeg kommer til å gå annenhver uke nå som det nærmer seg termin...så fremt det ikke er noe vi må sjekke mer på
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Legen min sa jeg skal til kontroll hver 2. uke fra uke 30 til uke 34- Etter det skal jeg til kontroll en gang pr uke. Men jeg har skjønnt at jeg har hatt flere kontroller enn mange andre her inne. Uten at det har vært spesielle ting/komplikasjoner
**My little Miss drama and I** Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Er det bare jeg som har så lite da? hadde en nå 26 februar- jordmor.. neste 26 mars lege så 10 april -jordmor... ja så føder jeg forhåpentligvis .. siste er ikke før 24 april- etter termin.. er dette lite eller?!
mayaya Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 32 - 36 - 38 - 40 - deretter 1 gang per uke... Om man går til lege eller jm er opp til den enkelte. Dersom man har jm, kan man gå bare dit om man vil, eller bare til lege. Noen har jo ikke jm dessverre, og går da til lege hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå