Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei alle sammen!!!! håper dere har de bra:) en ting jeg lurer på...... er de noen som har det slik som meg? hehe. sooooooooo utrolig trøtte for tiden, eiger ikke energi..... er no i uke 10 so jeg håpe de snart tar av.....men er no gla jeg har sluppet unna kvalme, so jeg skal ikke klage :)

lykke til alle sammen ......

stolt førstegangs mamma:)

Fortsetter under...

Gjett om jeg kjenner meg igjen - er så trøtt og sliten at jeg knappest får gjort en vettug ting! Føles som jeg noen ganger kan sovne i oppreist stilling! Har jeg tidligvakt på jobb er dagen ødelagt og oppholdsstedet blir sofaen resten av kvelden...Håper det gir seg, er vanligvis full av energi og trener mye, men nå blir absolutt alt som innebærer fysisk aktivitet et ork... Liker ikke å være så sliten. Men som deg så har jeg sluppet unna kvalmen til nå, så jeg burde vel egentlig ikke klage... :)

Førstegangsmamma i uke 7

Hei hei!

Jeg også kan melde meg inn i denne klubben...:) er i 7. uke nå. Jeg må ha 2-3 t med søvn etter jobb hver dag..Og når jeg er på jobb orker jeg nesten ingenting. Må styre unna det tyngste arbeidet. å stå opp om morgenen er også et slit for meg. har de siste dagene vært kvalm og må spise akkurat d jeg klarer å presse ned. dette er dag 6+5 så dette lover jo godt...:-/ Håper det kan bli bedre lenger ute i svangerskapet!

Sier meg enig her, er i uke 10 nå og trodde den værste trettheten hadde gitt seg, men neida. Den har nå kommer tilbake for fullt hos meg, f.eks. søndag her så sov jeg nesten hele dagen, ca 15 timer til sammen. Og ikke bedre i dag av den grunn.

samme her :) føler meg helt ubrukelig,men det er jeg jo ikke, kroppen min er jo tempel for det lille mirakel! Det er verdt det...men håper selvsagt at denne trettheten går over slik at jeg får overskudd til trening og litt andre ting enn og bare være gravid hi hi...

Annonse

Jeg er snart 7 uker på vei og veldig trøtt ja.. Sover godt når jeg sover og lenge..

Var like trøtt eller faktisk trøttere med første mann. Trodde jeg skulle svime av om morran når jeg skulle opp på jobb.. Går hjemme nå da så kan jo sove lenge om morran hvis lillegutt er samarbeidsvillig.. he he he,.

Men trøtt ja..

Hei...

Vet ikke hva jeg er mest av. Er fryktelig kvalm og av det blir man ganske trøtt og utslitt også. Er nå 9 uker så håper det ikke skal holde på for lenge. Har sååå lyst begynne rydde huset igjen..

Klarer ingenting....

Er også med i trøtting-klubben. Legger meg i ni-tiden hver kveld. Har null energi og føler at arbeid i hus og hjem forsømmes. Hadde ikke noe slikt sist. Da jobbet jeg 140 % da jeg var like langt uten at jeg følte meg sliten. Nå ville noe slikt fortont seg som umennesklig. Jaja, det er vel bare å vente til det går over.

halloisen!! Melder meg også hverved inn i trøttings klubben...Er skikkelig trøtt hele døgner,orker minimalt..Er sikker på at jeg kunne sovet døgnet rundt....Er i uke 9 ¨nå...Håper det snart gir seg...

Så godt å høre at det er fler enn bare meg.

Jeg er helt ferdig, og nå har jeg hatt fri hele helgen og bare slappet av, men det tror jeg bare har gjort ting verre!

Er kjempetrøtt og dermed usosial, men det er jo like greit så slipper jeg å fortelle noen om dette før det har godt noen uker til. Har to jenter hjemme som synes mamma sover mye! Får litt dårlig samvittighet, men det er bedre enn å være så kvalm som jeg var med begge jentene. Da kunne vi ikke kjøre noen steder uten å stoppe for at jeg skulle kaste opp... Det er jeg glad for at jeg slipper nå!

I tillegg til å være trøtt er jeg veldig "svimete" husker jo ingenting lenger...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...