#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Var på ul i dag.Akkurat 32uker på veg i dag og fikk den store nyheten om hvilket kjønn jeg ventet.Og det er en gutt! Har vært og kjøpt litt klær i blått i dag og litt sengetøy.Så go tissetassen så godt...kjempe gøy.Samboern er helt i hundre.
apollo71 - har fått gutt Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Hei :-) Jeg og får en gutt :-) Har fått det bekrefta to ganger på ul nå og da føler jeg meg ganske sikkert. Vi har også termin på samme dag vi :-)))) Lykke til
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 så gøy da...er ganske sikker jeg også.Så jo hele utstyret på gutten..hehe
babyandme Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jeg også venter en gutt! Jeg og min mann var på UL idag og da fikk vi endelig et sikkert svar på det.. Mannen min var også helt i hundre, snakka om å ta sønnen sin med på fotball kamper hehe;o) Vi hadde vært like glad om det ble jente da! Men kjekt å vite kjønnet første gang en venter, for da blir alt mer personlig liksom=p Nå er det bare 2uker til terminen den 19mars og jeg er såå spent! Ser frem til å se babyen jeg har båret så lenge, og gleder meg til å bli mamma:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå