Gå til innhold

noe galt?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spør hær jeg, jeg har fått veldig slimete utflod i dag og litt blod på papiret, sist jeg var på do nå var det litt større "flekker" av blod enn siste dotur, har litt mensaktig murring i magen og har ikke kjentt noe særlig liv dær inne i dag, har også litt vann i kroppen, er det noen som har hatt d slik før, eller er det noe virkelig galt? hadde litt blødninger i uke 11 til 14 i svangerskapet men de fant ikke noe galt. (nå i uke 24)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt lege umiddelbart!

Kan være svangerskapsforgiftning, men du skal uansett kontakte lege ved litt eller mye blod, så ikke nøl, men ring nå!!!!! Ikke sikkert noe er galt, men hvorfor ta sjansen?

Skrevet

Ring legen snuppa, kan være morkake løsning også, å stå på ditt om du kjenner noe er galt i kroppen din. Dra på sykehuset selv om legen ikke henviser deg.. Er det da noe galt, så vil de i hvertfall oppdage det, å da har de en større mulighet til og få reddet lille Lucas Iben=)

Lykke til snuppa=)

Skrevet

takk for svar:) Jeg ringte lege men han mente det ikke var noen fare, må innrømme jeg var nervøs likevel, men i dag virker alt fint og babyen sparker og null tegn til slim og blod, skal heldigvis til jordmor denne uka da så får jeg spørre henne om hva det var:)

Skrevet

Så bra, men jeg mente det jeg sa om å dra til legen, og si gjerne til jordmor at du er litt bekymret, min jordmor ville i alle fall sendt meg avgårde for en ekstra UL for å sjekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...