zanzibar Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Har hatt mye "mensensmerter" siden el, men har også har influensasymptomer i halvannen uke uten at det er influensa. Helt utslitt og våkner plutselig opp midt på natta og fryser som bare det. Har også hatt mye løs mage. Kan influensasymptomer være graviditetssymtomer???
2 tette - med flette Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Man får jo gjerne forstoppelse da, ikke løs mage.. Men man kan jo aldri vite Men er jo ikke sånn veldig graviditetssymptomer..
*Mysillen* Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 kan fortelle at jeg ble gravid som 15 åring.... oppdaget det ved at jeg fikk omgangs syka....hehe....høres sikkert teit ut... men jeg ble liksom aldri ferdig med å kaste opp..å jeg kasta opp mye...flere ganger om dagen.... så etter litt over 2 uker med dette så testa jeg positivt... så en vet aldri.....
kokosyklus Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Har hørt om noen få som har oppdaget det på den måten... Ta en test og finn ut av det:) Når har du IKM da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå