*Mysillen* Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 halla! hvordan står det til med den damen???? sitter bare å venter på at tr skal komme jeg... så blir det enda en pp da... sambo kvier seg for tiden....vet ikke helt jeg.....men han vil visst ikke at vi skal gjennom ivf nå? tror han har fått det får seg at vi klarer dette selv...siden han har en onkel som fikk beskjed om at han var steril...men han har nå 3 barn... så akkurat nå vet jeg ikke helt hva som skjer...jeg kan jo ikke kjøre på med dette mot sambos vilje eller......sukk
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 å,han henger ikke helt med?så trist da!! jeg måtte ta en prat med gubben for en stund siden,for å finne ut hva han ville.jeg var sikker på at han ikke tenkte på det i det hele tatt.....jeg måtte da også forklare at vi mest sansynlig ikke får det til selv.han hadde vist vært innom tanken,men prøvde å overbevise seg selv om at vi skal klare det. sambo din tenker ikke litt sånn han også da? men han vil gjennom ivf eller?? det er uansett greit å bli ferdig med utredning da!så e det gjort. ikke noe nytt her.gubben tok de blodprøvene som må sendes med søknaden på torsdag.skal få han til å ring riksen på torsdag for å høre om de har fått søknaden.ser for meg at den kan bli liggende hos gyn en stund....og hvis de ikke har fått den skal han ringe sykehuset å mase. jeg liker ikke sånne tlf,så heldigvis gjør han det:-) venter til vi hører noe fra riksen med å kontakte medicus. må evt få tilsendt papirene fra gyn før vi kan søke der. så nå blir det spennede å se i postkassen igjen.... har du hørt noe mer fra tromsø?er det ytredning eller ivf dere skal inn for??
*Mysillen* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 nei ikke snakka mer med tromsø.... siden jeg ikke helt vet hva sambo vil....??? virker ikke som han vil gjennom ivf/icsi så??? jeg har null peiling akkurat nå.håper bare jeg slipper å avbestille....for om han da ombestemmer seg igjen så må vi søke på nytt for å komme inn i systemet igjen..... men så vanskelig....har vært folk her i helga å når det ikke har vært det så har vi vært borte på bursdag...så har ikke fått prata om det heller....men han kunne hvertfall ikke gi meg en god grunn til at han ikke vil det.... så vet ikke jeg??? nerver???kanskje det er kostnadene??? null peiling på hva han tenker???
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 men han vil ha barn ?? er jo ikke så stress for han å gåigjennom en sånn prosess. utenom venting da seff.er jo vi damene som må gjøre jobben... håper han finner ut hva han vil fort da.du må ikke tenke på å si fra deg plassen hvertfall.dere skal jo ikke inn før i juni uansett.mye kan skje på den tiden!! håper du får pratet ordentlig med han snart!
*Mysillen* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 ja barn vil han liksom ha.... mannfolk noen ganger altså ja det er liksom vi som må gjøre jobben....de skal jo bare få ut gutta i et glass liksom.... nei...vet da søren jeg....må prøve å få prata med ham om det når han kommer hjem neste gang???
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 hmmm.....pose og sekk...hehe;-) blir nok bedre når dere får snakket sammen!! du burde kanskje forklare han hvordan det her funker? det hjalp hvertfall her.gubben så jo for seg de mest syke ting....hadde ikke peiling på hvordan det her foregår...hehe
*Mysillen* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 si det..har prøvd før å fortelle ham om hvordan det fåregår osv... men virker ikke som om han liker at det koster penger???? åååååå.....blir gal jeg,....... ja så du venter bare på brev du da??? blir nok bra skal du se når brevet kommer.... tenker dugleder deg til å komme i gang tror jeg holder på å bli gal jeg....hehe...griner så fort...hihi... bare jeg ser et barn på tv hihi.....da triller tårene
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 men hvis han ikke synes pengene er verd det så er det kanskje fordi ønsket ikke er stort nok? håper ikke du tar det ille opp at jeg sier det!! håper såååå at det ordner seg for dere snart! har ventet lenge nok nå!! venter på brev fra riksen ja,og håper vi får time til samtale i det brevet.gyn mente at man uansett fikk brev etter 2-3 uker,men det kunne enten være med innkallelse til samtale eller med beskjed om at vi vil få nytt brev innen 2-3 mnd. vil bare vite noe jeg.... skal komme å rist sambo din litt jeg.eller sende gubben min for å prate med han!!
*Mysillen* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2007 tar det ikke ille opp akkurat det samme jeg tenker skjønner du.... men så vet jeg ikke at det er akkurat det han tenker heller da...??? men er det jeg føler... nei...vanskelig dette... ja du får komme å riste litt ekstra godt i sambo...hehe... du må rope ut når du får brev da...så får jeg høre så spent æsj...blir sånn ømm på høyre siden av magen om jeg trykker lett..... begynner i grunn å bli lei av denne tanta...hehe.... liker henne ikke.... tror jeg skal gå strekt inn for denne hat klubben vi hadde jeg.... hehe føler meg bare så sykelig sjalu til tider...på alle disse som vagger rundt med mager for tiden...begynner å bli mange store mager i venneflokken nå
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 ja,vi må få klubben opp å gå igjen!! folk er jo gravide over alt for tiden.makan..... ellers er det 2 uker til nevøen min skal komme:-) men alle går jo så langt over for tiden... skal hvertfall mase på alle for at søknaden vår skal komme dit den skal!!ikke noe mere tålmodighet igjen her nei!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 2 dager skulle det stå:-) termin på onsdag....
*Mysillen* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2007 å så spennende da...skal bli tante du da...så kos... ja...alle får jo bebis nå...sukk samboern til fettern til min sambo...hihi..ble lang den der...hihi... hverfall da...hun har termin om 1 uke nå tror jeg... og en kusine av sambo har termin i april....ei venninde av oss går på overtid nå....kjenner 3 som skal ha i mai...ja å det er mange fler... blæh......sukk
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. mars 2007 #13 Skrevet 5. mars 2007 samme her! kjenner 3 som har fått nå etter jul og 6-7 stykker skal ha nå til våren..... irriterende.maken til møkka folk...hehe.
*Mysillen* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. mars 2007 ja ikkesant..... hihi... makan til opplegg liksom....hiihihihihih...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå