Gå til innhold

Alondra:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hi Snøfilla,

I feel so sorry to hear that dere fikk ikke positiv, så utrettferdig,

jeg er så nevous, har vært sååå deprimert i det siste, jeg hadde ikke sykemeld men tok avspasering to uker, de første dager var så psitive, forstsatt positve, men jeg vet have å bli skuffet, hver gang jeg har gravid (4 ganger) måtte å suffer hver uke til skjkke på ultralyd hvis bb have i live eller ikke og sooner og later alle døde, jeg vet at å vente er ikke lett

men vi må ha faith, jeg vet ikke hva kommer til å skje men jeg har bestem at jeg bli mor, det er tid, dispite jeg føler at har ikke så mye tid og er ikke pacient,

men Snøfilla, vi er friske, ve er still unge, vi energi and life, vi kjærlihet, og vi alt vi trnger til å fight and achieve the goal to get a baby,

jeg har blod litt, og den var en dårlig mine på min 3 abort som var en SA, men vi er har, og jeg vet at alle us vi ikke komme, vi skal bli mødre, ikke sant

det finnes muligheter, som PGD, det er ikke let, men jeg er sikker at gud har mange nice planer til us, kansje we need to learn something, before we become mothers, jer sikker, av og til jeg føler at jeg går ned, men mama sa gå. gå, vent og se.... den skal skje!!!, bare tro!!!, hvis du tro, og ønsker noe med all you hjerte you ha den....

Snofilla lykketi og ikke gi opp, jeg skal si fra have skjer med meg, jer er spent, og såååå redd etter 4 aborter, jer en tendence til å bli pesimistiks

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8498042-alondra/#findComment-8502670
Del på andre sider

Takk for langt og koselig svar - selv om dette ikke er hyggelig å lese om at du er deprimert og redd. Det er naturlig at du føler det sånn nå, ikke minst fordi test-dagen nærmer seg... Jeg håper virkelig at du kommer med gode nyheter mot slutten av uka:-)

Jeg skal *krysse* alt jeg har for deg & gull-egget ditt!

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8498042-alondra/#findComment-8514752
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...