Gå til innhold

Sover og sover og sover... Flere som har barn som sover mye??

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jeg har ei jente på 12 uker som fra i går har sovet følgende:

Natta fra 1930 sov til 04.45. Fikk mat og var våken i ca 45 min. Sovnet igjen og sov til 08.30. Mat, var våken til ca kl 10. Sovnet sov, våknet kl 11. Fikk mat og sovnet igjen i vogen kl 12.15. sov til kl 13. våken halv time, sovnet igjen kl 13.30. Våknet fikk mat og sovnet igjen med en gang og sov til ca kl 16.45. Og igjen kl 18 var ho trøtt. Sover nå, håper hun våkner snart :o) Nå våkner hun... jippi

Er ikke så mye våken syntes jeg.. Prøver å underholde henne når hun er våken.. Kanskje jeg gjør for mye og at hun blir overstimulert... Hun leker mye med babygymmen, men vi har også lange samtaler..

Noen som har det sånn?

Fortsetter under...

Evelina sover også veldig mye. Hun er sjelden våken mer enn 1 time av gangen...

Når hun er våken er jeg aktiv sammen med henne så jeg regner med at hun blir sliten. Vi synger mye, prater, også går vi veldig mye rundt (det er nemlig favoritten hennes)... De får jo så mange nye inntrykk hele tiden, ikke rart de blir slitne da.

Ja, veslegut sover også masse.

Stort sett hele dagen, er våken maks 1,5 time mellom blundene, og da får han mat og skiftes på også i den tiden.

Skulle ønske han sov som hovedinnleggers baby om natten da - tenk så mange timer i strekk !

Men han sover fra 21 - 02 og sovner igjen med en gang og sover til 05 og sovner igjen med en gang og sover til 08.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...