Gjest Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Vil bare sende deg mine største ønsker for morgendagen!! Tenker masse på deg og håper at dette går bra! Måtte morgendagen bringe masse flotte egg !!!!! Ønsker deg masse lykke til i morgen!! Dette går veien!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX for deg!!!!! Klem fra
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 *sippesippe* ;-) TUUUUUUUSEN TAKK!!!!!for omtanken!!!! Trenger ALLE x i verden vi nå-er så spent altså! Er UTROLIG kvalm-kom skyllende over meg nå,håper virkelig ikke at jeg får omgangssyken nå!!!!(det går her i østfold om dagen:-( ) Fy steike det hadde gjort seg gitt-hehehe....... Skal ta sovetabletten min å hoppe i køya snart-Sykepleier anbefalte meg det siden jeg ikke sover så godt om natta nå...Dumt å sove vet du-når det er så mye fint å tenke på-KREMT!!!!! ;-) STOOOOOR KLEM til deg
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg tror dette går kjempeflott jeg!!! Håper du får sove godt i natt og at du er uthvilt til den store dagen!! Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er også med i supporter - klubben ! Lykke til klem fra meg C";)
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Takk-takk jenter!!! Gikk så bra atter..... Jo selfølgelig var det vondt å ubehagelig,men ingenting å frykte :-) Kjennes ut som mensen smerter.... (fikk ikke sove så godt i natt heller,selv ikke med innsovningstablett!) Har slappet av i dag da :-) Klem til dere
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Fikk du ut mange eller? Godt å høre at det ikke var så ille,gruer meg litte granne kan man si...
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Vet ikke da jeg husket på å spørre hadde de 4 egg,da hadde de ikke begynnt på den andre siden enda... det var værre for mannen min som måtte til pers 2 ganger..... han hadde dårlig sæd denne gangen!(han var syk på lørdag) Så vi får antagelig microinjeksjon..... Er spent på å høre i morgen på hvordan "dette"har gått.....
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Oida, slitsomt med andre ord.. Får håpe at morgendagen bringer gode nyheter da. Microinjeksjon kjenner jeg ikke til, er for fersk enda til det. Men jeg krysser det som krysses kan jeg for at dette går veien det skal gå,nemlig et blått kryss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå