Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det mye, må da være ubehagelig å vokse så mye på så liten tid....synes synd på henne jeg:) hehe. Hun var 50cm da hun ble født og i dag er hun akkurat 9uker og 58cm. må vel begynne å legge vekk 56 klærne snart tror jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jenten min også. Hun er nå 63 cm, var 54 når hun var født. Så hun er lang og tynn. Tror nok det er helt normalt at de vokser så mye i begynnelsen, så de har nok ikke ubehag med det vil jeg tro. Men hjelpes så fort klærene blir forliten. Vi buker hovedsakelig 68 nå.

Skrevet

oioi, det høres mye ut ja. Har ikke målt min gutt, men han hadde vokst 6 cm de fem første ukene. Nesten litt vemodig at de blir så fort stor!

Skrevet

Ask var 51cm da han ble født og 57cm ved 6 ukerskontroll, altså 1cm per uke... tror det er ganske vanlig at de vokser så fort i begynnelsen

Skrevet

Kasper har vokst 10 cm på 9 uker! Plutselig ble klærne for korte,for han brukte 50 en god stund!

Skrevet

her vokstesimen 9,5cm på 7 uker...

han var 51cm når han blei født og 60,5cm på 6uker kontrollen...

(var da 6uker og 6dager)

Skrevet

elisa er også 9 uker.

hun var 53 cm ved fødselen og nå er hun ca 62 cm.

så de strekker seg mye og fort :)

Skrevet

Live var 43 cm ved fødsel, og var ca 52 på 6 ukers kontrollen ;) De trodde det var en cm og to til der om de hadde strekt henne ut. Så jeg er kjempespent på hvor lang hun er på 3 mnd kontrollen i neste uke ;) Hun var prematur 8 uker da, men det er jo mye med ca 10 cm på seks uker ;)

Skrevet

Da er hun ikke alene om å vokse mye da:) Ser noen av deres vokser jo enda fortere!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...