Gå til innhold

Hei alle sammen:) Kan vi ikke fortelle litt om oss selv?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvem alle er her:)

Kan jo begynne med meg:)

Jeg er en jente, som så lyset for første gang i 1983, jeg jobber som ped.leder i en barnehage, jobber nå bare i et vikariat, det er derfor vi må vente til høsten slik at jeg får en ny kontrakt og da er det bare å prøve .... Åh hvor jeg gleder meg:) Jippi. Jeg er sammen med en herlig gutt som er 25 år, som fortiden studerer... Vi bor i Oslo:) Håper det går fort til sånn sept, okt nå..... Vi vil ha en baby;) Frem til prøving skal jeg tenke på kroppen min og gjøre den klar:)

Nå er det deres tur:)

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg er 23 år om 12 dager:)Er bosatt i Nord-Trøndelag(flere trøndere her forresten?)

For tiden jobber jeg i butikk,men fra høsten av blir jeg sykepleierstudent.

Jeg er samboer og forlovet med verdens nydeligste gutt.Han er snart 25 og har fast jobb.

Jeg gleder meg utrolig masse til å bli mamma,og vi har bestemt oss for å starte prøvinga i mai/juni.

Da sender jeg stafettpinnen videre til nestemann:)

Hei og hopp =)

Jeg er 25, nærmer meg styggelig fort 26, og syns det er på tide å starte produksjonen, hehe:)

Jeg er samboer med en fantastisk gutt, jeg kan kalle ham gutt siden han er 23 og yngre enn meg, ikke sant? Han er ferdig å studere til sommeren, så forhåpentligvis får han full jobb om ikke lenge.

Selv er jeg sosionomstudent, ute i praksis, og har litt over 1 år igjen. Er utrolig klar for en liten en, og vi begynner prøving til høsten! =)

Hei hei..

Jeg er ei jente på 28 som går på rehabiliteringspenger etter en skade for noen år siden. Håper jeg snart kan komme meg ut i arbeid slik at vi kan starte med familielivet... Årene begynner jo å trekke litt på..hehe..

Men har bare vært sammen med sambo siden jan i fjor så fortsatt godt å ha tid til å dyrke forhold. Litt usikker på hvor lenge vi klarer å holde oss unna å lage barn.. Sambo er skikkelig klar for en liten en...

:o)