Gå til innhold

Hei alle sammen:) Kan vi ikke fortelle litt om oss selv?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvem alle er her:)

Kan jo begynne med meg:)

Jeg er en jente, som så lyset for første gang i 1983, jeg jobber som ped.leder i en barnehage, jobber nå bare i et vikariat, det er derfor vi må vente til høsten slik at jeg får en ny kontrakt og da er det bare å prøve .... Åh hvor jeg gleder meg:) Jippi. Jeg er sammen med en herlig gutt som er 25 år, som fortiden studerer... Vi bor i Oslo:) Håper det går fort til sånn sept, okt nå..... Vi vil ha en baby;) Frem til prøving skal jeg tenke på kroppen min og gjøre den klar:)

Nå er det deres tur:)

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg er 23 år om 12 dager:)Er bosatt i Nord-Trøndelag(flere trøndere her forresten?)

For tiden jobber jeg i butikk,men fra høsten av blir jeg sykepleierstudent.

Jeg er samboer og forlovet med verdens nydeligste gutt.Han er snart 25 og har fast jobb.

Jeg gleder meg utrolig masse til å bli mamma,og vi har bestemt oss for å starte prøvinga i mai/juni.

Da sender jeg stafettpinnen videre til nestemann:)

Hei og hopp =)

Jeg er 25, nærmer meg styggelig fort 26, og syns det er på tide å starte produksjonen, hehe:)

Jeg er samboer med en fantastisk gutt, jeg kan kalle ham gutt siden han er 23 og yngre enn meg, ikke sant? Han er ferdig å studere til sommeren, så forhåpentligvis får han full jobb om ikke lenge.

Selv er jeg sosionomstudent, ute i praksis, og har litt over 1 år igjen. Er utrolig klar for en liten en, og vi begynner prøving til høsten! =)

Hei hei..

Jeg er ei jente på 28 som går på rehabiliteringspenger etter en skade for noen år siden. Håper jeg snart kan komme meg ut i arbeid slik at vi kan starte med familielivet... Årene begynner jo å trekke litt på..hehe..

Men har bare vært sammen med sambo siden jan i fjor så fortsatt godt å ha tid til å dyrke forhold. Litt usikker på hvor lenge vi klarer å holde oss unna å lage barn.. Sambo er skikkelig klar for en liten en...

:o)

Vi er 23 og 25. En i jobb, en under utdanning, ferdig våren 2008. Vi begynner prøvingen i oktober ca, og gleder oss supermye!! Tenker allerede på navn, farger på barnerommet, hvilken vogn vi skal ha, hvordan fortelle familiene våre osv...klarer nesten ikke vente!!

Jeg er 23 år, samboer 26 (og vi blir snart et år eldre begge 2)...

Samboer er selvstendig næringsdrivende og jeg har akkurat bytta jobb pga flytting. Vi hadde en periode i fjor da vi prøvde (ikke hardt, men uten prev), uten resultat, fra mai til november... Men tok en pause nå fordi jeg vil jobbe litt før jeg blir gravid (selv om det antakelig tar tid å bli gravid uansett)...

Regner med at vi starter prøvinga igjen i april/mai, men vi bruker bare sikre perioder som prev akkurat nå.... Så er ikke krise om det skjer noe:)

Annonse

Jeg er 26, fast jobb, samboer er 30, vikariat, forhåpentligvis avklart om han får fast jobb i løpet av en måneds tid! Føler vi har ventet superlenge på å begynne å prøve, dette pga skole- og jobbsituasjon, ønsker å ha økonomien i orden først, men nå er dette mer eller mindre på plass og jeg lurer på om vi har begynt å prøve allerede...? men det høres skummelt ut!:D

Jeg og vil være med! Jeg er 23 år - fyller 24, og sammen med (for meg) verdens beste kjæreste på 27. Jeg jobber i barnehage - har tatt en del småfag ved UiO/UiB, men nå jobber jeg fulltid, så får vi ta resten av utdanningen etter at vi forhåpentligvis klarer å sette et lite nurk til verden. Min kjære jobber innen reklame - ferdigutdannet i fjor. Ellers bor vi i Oslo, men ønsker oss vel etterhvert ut av byen. Jeg ønsker meg aller helst stooor hage hvor jeg kan dyrke masse nammenam mens barna kan spille fotball med pappa *drømmer* Dessuten ønsker jeg meg hvertfall fem barn, men det kan jo fort snu seg.. Foreløpig blir jeg overlykkelig for et lite frø! :)

Henger meg på dere..

Jeg er snart 24, sambo snart 23. Vi har begge fast jobb - jeg innen interiørdesign, han i forsvaret. Vi bor for tiden i Bærum, men satser på å flytte inn til Oslo igjen i løpet av april/mai.

Fra høsten 2008, blir vi mest sannsynlig å finne i Bergen, hvor sambo satser på sjøkrigsskolen.

Vi skulle egentlig starte prøvingen i april, men tror vi har bestemt oss for å gjøre unna flytting først i allefall. Det vil vel si at vi starter når vi er på ferie i Miami i månedsskiftet mai/juni.

Bruker tiden fram til prøvingen med å sikle på barnevogn, møbler, klær - og til å trene opp kroppen, så hybelboeren skal ha det mest mulig komfortabelt i de 9 mnd den skal bo der.

Kjekt å se at det endelig har blitt litt liv på denne siden også!

God natt :)

Vrææææl... er jeg den eldste her? Hehe.. bedre sent enn aldri..(",)

Altså rundet de berømmelige 30, men føler meg som midt i tjueåra! Har samboer (forlovet) på 30 år, og vi har vært sammens i fem år. Begge er i fast jobb.

Jeg fikk fast jobb forrige uke, etter å ha vært jobbet der i over ett år på kontrakt - så da kan vi endelig sette igang.

Vi kjøpte en splitter ny, stor leilighet i sommer, med masse rom til å vokse som familie ;) Vi har valgt å vente til etter sommeren med å prøve, da vi har en del planer fremover, som blir lettere å gjennomføre føre en evt graviditet.

Jeg krysser fingre og tær for en kjapp fulltreffer, men det gjøre vi vel alle;)

hei hei

blir 30 i år og planlegger at poden skal bli storebror iløpet av 2008.

er eiendomsmegler av yrke - fast ansatt, men har bare provisjonslønn...

trener styrke i rygg og bekkenområdet siden jeg hadde en vanvittig bekkenløsning sist - prøver å være litt bedre forberedt denne gangen

Hei!

Jeg er 22, blir 23 i mai, og sambo blir 30 i sept. Vi gifter oss i august, og flytter like etterpå. Derfor venter vi med prøvinga til mai/juni. Men har sluttet med pilla nå. Må være litt forsiktige fremover da...vil jo ikke ha stor mage i bryllupet. Men ingen krise om det skulle skje noe asså...da hadde jeg ikke slutta på pilla...

Vi gleder oss sinnsykt mye til å begynne skikkelig med prøvinga. Vi er så klare for familie forøkelse! Som så mange andre her..hehe

Hei!

Jeg er 24 år og samboeren min er 22. Vi bor i et hvitt hus sammen med de fem barna våre - to undulater, to katter og en hund :) Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede, håper å gå inn i en ped.lederstilling i barnehage i sommer. Skal på intervju neste uke, spent nå ja siden en fullstilling som ped.leder gjør at økonomien blir utmerket her i gården ;)

Samboeren min har full jobb så vi ligger godt an økonomisk sett sånn som det er nå også da. Vi har i utgangspunktet bestemt å prøve i mai/juni men vi får se da om vi greier å vente :)

Annonse

Hei hei :)

Jeg er snart 19 og forloveden min snart 21! Ser ut som om vi er litt yngre enn folk her. Men en kan vel si at vi snart er klar. Vi blir begge studenter til høsten. Og vi skal enten gifte oss i sommer eller til vinteren. Så jeg vet ikke akkurat hva som skjer, men snart! Jeg tror ikke vi klarer å vente med et lite nurk til vi er ferdig med utdanning. Prøving til høsten er vel kanskje ganske aktuelt! Vi har ganske bra økonomi, så alt går ann! Har sluttet på pillen, men vi skal prøve å drøy an litt! Jobber foresten med barn. :) Ja, også bor vi for tiden i bergen, men til høsten skal vi flytte til østfold.

Gøy å lese om dere! Skulle på en måte kunne ønsket jeg vi kunne ventet litt, men vi klarer nok neppe det! Vi har begge lyst på stor familie og så da må mann vel begynne en eller annen gang og.

Heisann.

Jeg er 27 og er gift med en flott kar på snart 30. Vi er begge ferdig utdannet m/ fast jobb.

.

Vi hadde egentlig tenkt å begynne å prøve på bebis etter bryllupet som sto i sommer, men så ble det plutselig litt skummelt...man blir veldig vant til det komfortable og frie livet, både økonomisk og tidsmessig. Nå har tanken modnet litt, og vi skal begynne å prøve ganske snart.

hei:)

jeg er 25 og sambo er 31 (26 og 32 i August) Vi går begge i vikariater, men har får nok fast om ikke altfor lenge. Vi begynner å prøve i april..begynner å nærme seg med stormskritt..nå har jeg gledet meg til å begynne å prøve lenge, så nå som det snart er virkelig er det veldig skummelt i tilegg til å være veldig fint:)

Heisann jenter!

Jeg er 22 år og sambo 27. Vi har begge fast jobb, han som avd. leder på bilservice og jeg som butikkleder. Så nå tenkte vi å prøve oss fom. April. Så dette kan jo bli en riktig koselig vår og sommer! Lykke til alle håpefulle!!

Jeg er 28, min kjære 32. I mai blir vi samboere. Foreløpig har vi jobb begge to, men har et yrke der det er mye engasjementer og lite fast jobb å få - men det skal ikke hindre oss i å begynne å prøve etter hvert, nei :)

Vi har vært sammen i snart et år, og begynte vel å snakke både bryllup og barn for en god stund siden. Den eneste grunnen til at vi ikke er helt ordentlig samboere enda er noe så upraktisk som at vi eier hver vår leilighet og er litt trege av oss med å ordne praktiske ting som salg osv. :)

Hei=) Jeg er 22 (23 i sept). Samboeren min og jeg har vart sammen i 4 år. Bor i en fin leilighet, har bil og alt det der=) Jeg skal studere sykepleie til høsten, mens kjæresten min (28) har full jobb. Er desverre nødt å jobbe meg opp 60 studiepoeng pga forsinkelse i utdanninga, slik at jeg kan få støtte når den lille kommer=/ Har så vanvittig babyfeber, at det skulle ikke vært mulig! ;-)

Hei :) Jeg er 27, forlovet og i fast jobb. Vi bor i Osloområdet. Vi har vært sammen lenge, men begge har fokusert på jobb og karriere. Nå er tiden kommet for å lage vår egen familie. Regner med å slutte på pillen i månedsskiftet april/mai, så skjer det når/om det skjer. Håper på en positiv test i løpet av 2007 :)

Hei alle sammen:)

Jeg har vært lenge på barnimagen, men ny her inne:)

Jeg er ei jente på snart 18 bor i Vestfold og har vært samboer i to år i mai:) Samboeren min er forøvrig 21.

Jeg går fortsatt på skole, men om jeg får plass får jeg ut som frisørlærling til sommeren/høsten. Ellers blir det allmenn påbygging. På grunn av denne usikkerheten vet jeg enda ikke når vi starter prøvinga. Blir det lærling kommer vi til å starte om litt over et år tenker jeg, blir det påbygging er jeg veldig usikker. Selv om et lite nurk er høyt ønket her så velger jeg utdannelsen først, for jeg tro jeg kommer til å angre om jeg ikke gjør det!

Ser jeg er yngre enn andre her, men men:)

Hei!

Jeg er da ei jente som bor i Hedmark som har utrolig lyst på baby, men på grunn av alderen er jeg redd for hva folk kommer til å si om jeg blir gravid, derfor venter jeg litt.

Jeg er student. Barn&Ungdom. Også skal jeg ta påbygg til høsten. Tenkte kanskje å taime en graviditet mot slutten der og kanskje ta et friår etter det. Vil ha baby før jeg er 20...

Er det noe mer dere lurer på så send en privat melding eller noe. Svarer jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...